صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

فولاد هرمزگان دل هواداران را شاد کرد



هفته ششم و پایانی مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های ایران در فصل ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ با برگزاری چهار بازی در چهار شهر به پایان رسید و چهره دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شد.
به گزارش صبح ساحل، در بندرعباس و در حساس ترین دیدار این هفته، دو تیم فولاد هرمزگان  و رعدپدافند اصفهان برای صعود به لیگ برتر در سالن فجر به مصاف هم رفتند.
فولادی ها برای صعود به لیگ برتر و کسب دومین سهمیه برای هرمزگان  نیاز به پیروزی در این بازی داشتند و از همان ابتدا بازی را بهتر آغاز کردند و موقعیت‌هایی زیادی روی دروازه حریف خود ایجاد کردند تا این که  موفق شدند توسط ایمان سازوار به گل دست یابند و  نیمه نخست را  با برتری  به پایان ببرند.  
 در نیمه دوم شاگردان علی امیری در تیم فولاد هرمزگان باز هم بازی تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند و در دو دقیقه پایانی توسط احسان سلیمانی به گل دوم دست یافتند و کار را تمام کردند و  با برتری دو برصفر به همراه حضور هوادران بی شمار هرمزگانی به لیگ برتر صعود کردند. 
فولاد مردان  هرمزگانی با این پیروزی دومین سهمیه لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را برای هرمزگان به ارمغان آوردند.
فولاد برای رسیدن به لیگ برتر در بازی های مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در نخستین  خارج از خانه با نتیجه سه بر یک  پاس تهران را در هم کوبید. احسان سلیمانی ،محمد هاتفی و علیرضا شیخلر گلزنان فولاد در این دیدار بودند.
تیم فولاد هرمزگان در دومین بازی خودش  در سالن فجر بندرعباس با نتیجه پنج‌ برسه تیم دلسوختگان قم را مغلوب کرد.
 احساس سلیمانی دو بار ،مهدی زاهدی،ایمان سازوار و علیرضا شیلخر گلزنان فولاد در این دیدار بودند.
تیم فولاد هرمزگان در دیدار سوم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور برابر رعد پدافند اصفهان به تساوی رسید.
فولاد هرمزگان در دیداری خارج از خانه با نتیجه دو دو برابر تیم رعد پدافند اصفهان به تساوی دست یافت. احساس سلیمانی و محمدرضا دهقانی گلزنان فولاد در این دیدار بودند.
 فولاد هرمزگان در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با شکست پاس تهران یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک‌تر  شد.
تیم فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس با نتیجه دو بر صفر پاس تهران را مغلوب کرد. احسان فیروز پور و طهمورث وطنی گلزنان فولاد هرمزگان در این مسابقه بودند.
فولاد هرمزگان در هفته پنجم با شکست برابر دلسوختگان قم نخستین باخت خود را به ثبت رساند.
نماینده استان در گروه دوم این مسابقات، در سالن شهید حیدریان قم با نتیجه شش بر دو برابر تیم دلسوختگان این شهر شکست خورد. احسان فیروز پور و محمدرضا دهقانی در این دیدار برای فولاد هرمزگان گلزنی کردند. فولاد هرمزگان در هفته ششم و پایانی مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با شکست  رعد پدافند اصفهان با کسب ۱۳ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی لیگ برتر شد.
در پایان دیدار فولاد هرمزگان و رعد پدافند هوایی اصفهان و با حضور محمد آشوری نماینده مردم بندر‌عباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر در  مجلس شورای اسلامی، مظفر مهری خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس  ، کامیانی دبیر سازمان لیگ فوتسال کشور، اردشیر نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان ، قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال هرمزگان،  اعضای شورای شهر بندرعباس،  محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان،  روزبه زابلی پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال استان، جمعی از مدیران فولاد هرمزگان ، حمید رضایی مشاور تیم های فوتسال فولاد هرمزگان و هوادران مشتاق به فوتسال مراسم جشن صعود به لیگ برتر برای قرمزپوشان فولاد هرمزگان بر پا شد. 
 در این دوره از مسابقات برای تیم فولاد هرمزگان،  مجتبی بذرافشان،  بهزاد میری زاده، سبحان شراعی، محمد رضا نوروزی، ایمان سازوار،  متین قادری، محمدرضا دهقانی، مهدی زاهدی، احسان فیروزپور، احسان سلیمانی، محمد باقرزاده، علیرضا شیخلر، طهمورث وطنی، محمدرضا شجاعی، محمدرضا زرنگ، محمد آبروشن، امیر حسین بلگوری، محمد هاتفی به عنوان بازیکن و کادر فنی را علی امیری، احمد صالحی، سجاد اکبری زاده،  هادی بلالی‌پور پور، مهدی حمزه‌ای، محمود حمزه پور، مسعود دیروار پزشکیار، موسی زاهدی سرپرست و محمد نور مهیا مدیر تیم بودند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها