هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور

فولاد هرمزگان در خانه، شهرداری بندرعباس در رودسر بازی می کنند



دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور  یکشنبه سی ام اردیبهشت برگزار می شود.


به گزارش صبح ساحل، بازی های هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور  یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه  برگزار خواهد شد و دو نماینده هرمزگان در بندرعباس و رودسر به دیدار حریفان خود خواهند رفت.


فولاد هرمزگان که در اولین بازی خودش پاس جوان گناوه را از پیش رو برداشت در هفته دوم  در زمین ساحلی غدیر بندرعباس با آداک نوشهر دیدار خواهد کرد. شهرداری بندرعباس که در هفته نخست با یک گل بازی را در زمین غدیر بندرعباس به گلساپوش یزد واگذار کرد در هفته دوم به رودسر خواهد رفت و با شاهین خزر رودسر بازی می کند.

دکتر تامین اصفهان از تیم وحدت مهریز میزبانی خواهد کرد. مقاومت گلساپوش با پاس جوان گناوه دیدار می کند و پارس جنوبی بوشهر از تیم چادر ملو اردکان میزبانی می کند.

همچنین از سوی سازمان لیگ فوتبال ساحلی کشور برنامه دیدارهای هفته سوم تا پنجم اعلام شد. بر اساس برنانه اعلام شده سوت بازی های هفته سوم شنبه ۵ خرداد به صدا در خواهد آمد. در این روز وحدت مهریز از تیم  فولاد هرمزگان در ورزشگاه شهید محصل مهریز میزبانی خواهد کرد. دکتر تامین اصفهان با  پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه تختی تیران بازی می کند.  پاس جوان گناوه از  شاهین خزر رودسر در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر میزبانی خواهد کرد.

در این دو بازی هم یکشنبه ۶ خرداد برگزار خواهد شد که طی آن شهرداری بندرعباس از تیم  چادرملو اردکان در ورزشگاه غدیر بندرعباس میزبانی می کند و آداک نوشهر با مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه پیمان حسینی نوشهر بازی خواهد کرد. بازی های هفته چهارم جمعه ۱۱ خرداد برگزار خواهد شد.

در این روز فولاد هرمزگان از تیم  دکتر تامین اصفهان در ورزشگاه غدیر بندرعباس بازی می کند. چادرملو اردکان از تیم پاس جوان گناوه در  ورزشگاه آزادی اردکان میزبانی می کند.  سایر دیدارهای هفته چهارم شنبه ۱۲ خرداد برگزار می شود و پارس جنوبی بوشهر  با شهرداری بندرعباس در  ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر ، مقاومت گلساپوش با وحدت مهریز در  ورزشگاه سلمان مردآبادیزد و شاهین خزر رودسر با آداک نوشهر در ورزشگاه شهرداری رودسر بازی می کنند.

سوت دیدارهای هفته پنجم ، جمعه ۱۸ خرداد به صدا در خواهد آمد. در این روز پارس جنوبی بوشهر از فولاد هرمزگان در  ورزشگاه دهکده ساحلی بوشهر میزبانی می کند.  در سایر دیدارهای هفته پنجم که شنبه ۱۹ خرداد برگزار خواهد شد پاس جوان گناوه با شهرداری بندرعباس در ورزشگاه دهکده ساحلی بوشهر بازی می کند.

دکتر تامین اصفهان با  مقاومت گلساپوش یزد ، وحدت مهریز با شاهین خزر رودسر در  ورزشگاه شهید محصل مهریز و آداک نوشهر با چادرملو اردکان در ورزشگاه پیمان حسینی نوشهر دیدار خواهد کرد. آمار کلی هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هم بدین شرح می باشد و از ۵ بازی انجام شده پنج پیروزی به صورت مستقیم به دست آمده است. سه  میزبان و دو تیم مهمان به پیروزی دست یافتند.  ۳۱ گل از خط دروازه ها رد و بدل شده است که  میزبانان  ۱۷ گل و  مهمانان ۱۴ گل به ثمر رساندند. پرگل ترین بازی  ۱۰ گل داشت که بازی آداک نوشهر و  دکتر تامین اصفهان ، کم گل ترین بازی یک گل
که بازی شهرداری بندرعباس و گلساپوش یزد بود.


در هفته او دو کلین شیت داشتیم که سید محمد داستان از گلساپوش یزد و ابوالفضل شریف پور از فولاد هرمزگان کلین شیت کردند. سینا رحمتی  از آداک نوشهر هت تریک کرد.  ترین های هفته اول ، بهترین خط حمله: ( ۶ گل زده) آداک نوشهر و چادرملو اردکان، بهترین خط دفاع  بدون گل خورده ، گلساپوش یزد  و فولاد هرمزگان، ضعیف ترین خط حمله بدون گل زده ، شهرداری بندرعباس و پاس جوان گناوه، ضعیف ترین خط دفاع  ۶ گل خورده تیم های دکتر تامین اصفهان و شاهین خزر رودسر لقب گرفتند.


تا پایان هفته نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم های چادر ملو اردکان،  فولاد هرمزگان، آداک نوشهر،  وحدت مهریز و گلساپوش یزد با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل اول تا پنجم هستند. تیم های پارس جنوبی بوشهر،  شهرداری بندرعباس،  دکتر تامین اصفهان، پاس گناوه و شاهین خزر رودسر بدون امتیاز مکان های ششم تا دهم را در اختیار دارند.

  فولاد هرمزگان در خانه، شهرداری بندرعباس در رودسر بازی می کنند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها