فلسطین پایدار می ماند فواره چون بلند شود، سرنگون شود


نویسنده: عباس بربروشان

صحبت در خصوص مظلومیت مردم فلسطین بخصوص غزه سخت است و این سختی در روزهای عملیات طوفان‌الاقصی دو چندان می شود، بیش از هفتاد و پنج سال بطور مداوم آن‌هم در منظر جهانیان شاهد تجاوز، ویرانگری و نسل‌کشی توسط رژیم از اساس جعلی و ساختگی اسرائیل هستیم که شاعر بزرگوار جناب محمود درویش چه زیبا و جانگداز در خصوص این روزهای غزه می سرایند ؛
 " اگر از تو درباره ی غزه پرسیدند 
پس بگو  : در آنجا شهیدی است 
که شهیدی آن را حمل می کند 
و شهیدی از وی عکس می گیرد 
و شهیدی او را بدرقه می کند
و شهیدی بر وی نماز می خواند ...."
بسیاری معتقدند که رژیم منحوس اسرائیل شیطان‌پرست واقعی هستند، اینجانب معتقدم که به واقع صهیونیسم‌ها استاد برجسته شیطان‌پرست‌ها در عالم هستند و روی هر چه ظالمین و جنایتکاران عالم در طول تاریخ بوده را رو سفیدِ رو سفید کرده‌اند.
خداوند کریم در آیه شریفه 141 سوه نساء می‌فرمایند: "... و خداوند هرگز هیچ راه سلطه‌ای به سود کافران بر ضد مومنان قرار نداده است." همچنین در آیه شریفه 55 سوره نور می‌فرمایند که: "خدا به کسانی از شما که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده‌اند، وعده داده است که حتماً آنان را در زمین جانشین (دیگران) کند، همانگونه که پیشینیان آنان را جانشین (دیگران) کرد..." حکومت‌های زیادی در طول تاریخ مستبد، ظالم و جنایتکار بوده‌اند ولی مشیت الهی این بوده است که سرانجام به انحا مختلف سرنگون شده‌اند (مثلاً نمرود بوسیله یک پشه به درک واصل شده) و اسرائیل جنایتکار نیز به انتهای راه خود هر لحظه نزدیک و نزدیکتر می‌شود. بنابراین حسب وعده الهی که خلل‌ناپذیر است، حکومت صالحان در زمین استوار خواهد گشت، هرقدر هم که شب ظلمانی‌تر باشد بلاخره سپیده دم هم از راه خواهد رسید کما اینکه به پیش‌بینی حیکمانه رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای کمتر از بیست و پنج سال آینده در کره خاکی اثری از اسرائیل باقی نخواهد ماند.اقدامات و وحشیگری‌های رژیم منحوس اسرائیل از جمله بمباران گسترده مراکز درمانی و بهداشتی، منازل مسکونی و غیر نظامیان، مدارس، هدف قرار دادن تأسیسان آب و برق غزه و  امثالهم که در منظر جهانیان اتفاق می‌افتد همگی مصداق بارز جنایات جنگی است و از طرف تمامی آزادگان جهان به شدت محکوم و مذموم است‌، در این روزهای سخت، طاقت‌فرسا و غیرقابل تحمل غزه سخن گهربار امام حسین (ع) خطاب به لشکریان یزید بیش از هر زمان دیگری به ذهن تداعی می‌گردد مبنی بر اینکه " اگر دین ندارید لااقل جوانمرد باشید." هدف قرار دادن آنهم بصورت کور، مناطق بیمارستانی و بمباران میلیون‌ها زن و کودک بی‌دفاع که هیچگونه دستاورد نظامی هم به همراه ندارد، نشانه جهالت محض، کورکورانه صهیونیسم‌ها و ترس از فروپاشی زود هنگام  رژیم منحوس آنهاست. اگر به ماهیت پلید رژیم منحوس و غاصب اسرائیل بپردازیم معلوم می‌گردد که این رژیم کودک‌کش، هیچ ارتباطی به ادیان الهی از جمله دین یهود که مورد احترام کامل قران و مسلمانان است نمی‌باشد، همانگونه که داعش هیچگونه ارتباطی به مسلمین ندارد. صهیونیسم و داعش (فرزند نامشروع غرب و رژیم صهیونیسمی) برای لکه‌دار کردن، ایجاد اختلاف و فتنه بین ادیان الهی و ضربه زدن به حیثیت ادیان الهی به وجود آمده اند، فلذا شاهد هستیم که یهودیان آزاده و فهیم سراسر گیتی هم از اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل برائت جسته اند.
وقتی صدای مظلومی شنیده می‌شود حتی اگر مظلوم شخص کافر هم باشد، دفاع از مظلوم به هر نحو و امحایی که ممکن باشد (حتی لسانی در حد دعا کردن و برائت جستن) برای تمام بشریت مسئولیت انسانی، وجدانی، اخلاقی و شرعی در پی خواهد داشت؛ بنابراین سکوت و منفعل بودن هرگز پذیرفتنی نیست.
ضرب‌المثل معروف فارسی که بیان می‌دارد؛ "فواره چون بلند شود، سرنگون شود" اسرائیل این رژیم کودک‌کش و جبار تاریخ نیز مصداق همین فواره است و هر آن جهانیان شاهد سرنگونی آن خواهند بود، از طرف دیگر امام علی(ع) که همه بیانات ایشان حکیمانه است می فرمایند: "حکومت ممکن است با کفر باقی بماند ولی با ظلم باقی نمی‌ماند."ظلم و تجاوز اسرائیل از حد گذشته است، نه تنها رژیم منحوس اسرائیل کفر مطلق است بلکه ظلم مطلق هم هست که  انشاا... نابودی آن نیز طبق وعده الهی  قطعی است.
این روزها توجه به سخنان حکیمانه معمار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) بیش از هر زمان دیگری لازم است و اینکه ایشان فرمودند: "اگر مسلمین مجتمع بودند، هر کدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد، هر چه ضعف در مسلمین و فساد در ممالک اسلامی است، از حکومت‌هاست." انشاا... به زودی زود توجه به خواست عمومی مردم مسلمان سراسر جهان، شاهد این باشیم که حکومت های اسلامی نیز شجاعت و تدبیر لازم در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین اتخاذ نمایند. شاید برای خیلی از هموطنان سوال پیش آید که وقتی حماس توان نظامی لازم را ندارد و بمب‌باران منازل مسکونی و شهادت تعداد زیادی از مردم غزه هم قابل پیش‌بینی بوده، چرا و با کدام منطق باز هم اقدام به حمله پیش‌دستانه برای اولین بار نموده است !؟
اولاً غزه بیش از 18 سال است که بصورت مستمر در محاصره مطلق قرار داشت و در این مدت مدید هم شدیدترین ظلم‌ها و جنایات بر مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه اتفاق افتاده است که واقعاً غیرقابل تحمل بوده است فلذا از منظر حقوق بین‌الملل نیز این اقدام حماس مشروعیت کامل دارد.
ثانیاً رژیم جعلی اسرائیل با نمایش قدرت نظامی خود (در واقع وانمود به داشتن قدرت نظامی برتر) که به نوعی رعب و وحشت را در میان بعضی از دول اسلامی منطقه خاورمیانه ایجاد نموده بود و در پی عادی‌سازی روابط خود با حکومت‌های اسلامی منطقه بود که در صورت محقق شدن این موضوع، مسلماً آرمان‌های فلسطین مبنی بر آزادی فلسطین از هرگونه ظلم واستبداد به حاشیه می رفت، که اگر حماس قهرمان هوشمندی لازم را به خرج نمی داد و به موقع وارد جنگ پیش‌دستانه نمی شد قطعاً فرصت طلایی را جهت رویارویی با اسرائیل از دست می داد. 
بلاخره یک روزی مسلمانان بخصوص حماس می‌بایست پوشالی بودن قدرت نظامی رژیم منحوس اسرائیل را بیش از پیش به جهانیان نشان می دادند که این طوفان مقدس‌الاقصی به زودی سرآغاز سرنگونی فواره منحوس اسرائیل است و این غده سرطانی از کره خاکی محو خواهد شد، در پایان مطالب خود را با ذکر آیه شریفه 81 سوره اسراء که خداوند به صراحت وعده پیروزی را داده است به پایان می رسانم: " و بگو حق آمد و باطل نابود شد، بی‌تردید باطل نابود شدنی است." 
روزنامه صبح ساحل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها