فوتبال منطقه 9 نوجوانان کشور

«نوبند گستر میناب » و «خلیج فارس خونسرخ» به برتری دست یافتند



 صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی مسابقات فوتبال نوجوانان منطقه  9 کشور به میزبانی شهرداری بندرعباس در زمین شهدای دوراهی ایسینی آغاز شد. 

در این دوره از مسابقات 5 تیم حضور دارند که سه تیم شهرداری بندرعباس ، نوبند گستر میناب و خلیج فارس خونسرخ از استان هرمزگان  با دو تیم پرسپولیس منوجان و مسلم بار کنارک با هم به رقابت خواهند پرداخت. 

در روز نخست این مسابقات تیم های نوبند گستر میناب و خلیج فارس خونسرخ موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. 

دربازی نخست و افتتاحیه این رقابت ها دو تیم نوبند گستر میناب و پرسپولیس برازجان به مصاف هم رفتند.

 موتور گلزنی تیم مینابی خیلی زود روشن شد ودر دقیقه 2 بازی ایمان احمدی شادی را به اردوی تیمش آورد. 10دقیقه بعد دوباره تیم نوبند میناب توسط احسان زاهدی به گل رسید تا نماینده هرمزگان دو بر صفر از نماینده کرمان پیش بیفتد. پرسپولیس منوجان که تیم دست و پا بسته‌ای نبود در دقیقه 38 اختلاف را به حداقل رساند و توسط علی اصغر جوادی به گل نخست خود دست یافت . نیمه نخست با نتیجه دو بریک به سود نوبند گستر میناب به پایان رسید. با شروع نیمه دوم تیم قرمزپوشان پرسپولیس منوجان بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت ودر دقیقه 48 بازی را مساوی کرد و این بار محمدرضا جوادی برای تیمش گلزنی کرد. دو تیم تا دقیقه 78 مساوی پیش می رفتند اما در دقیقه 79 میناب یک بار دیگر به گل رسید و حسین بنذرکیان گل سوم را برای نوبند به ثمر رساند. 

در دقیقه 83 نماینده هرمزگان تیر خلاص را زد و گل چهارم هم توسط محمد امین آب روان که به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده بود به ثمر رسید تا در اولین بازی نخستین برد برای فوتبال نوجوانان هرمزگان به دست بیاید. کار قضاوت این دیدار را ابراهیم شهابی، مجتبی بهارستانی، نظیر احمد حسین زهی و علیرضا شعرانی بر عهده داشتند. در این مسابقه ایمان احمدی، علیرضا قاسمی پور و  حسین بنذرکیان  از تیم نوبند گستر میناب و عرفان بورزاد و میلاد سالاری از پرسپولیس منوجان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند. در بازی دوم تیم شهرداری بندرعباس میزبان این مسابقات با دیگر نماینده هرمزگان خلیج فارس‌خونسرخ بازی کرد. نیمه نخست دو تیم شرایط گلزنی زیادی داشتند اما نتوانستند موقعیت های خود را به گل تبدیل کنند وبدون گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم شهرداری برتری بیشتری روی حریف داشت اما این آبی پوشان خونسرخی بودند که در دقیقه 82 توسط علی اصغر روزگاری به گل رسیدند و نارنجی پوشان شهرداری را تسلیم خودشان کردند. بعد از این که شهرداری این گل را دریافت کردفشار حملاتش بیشتر شد اما شانس با آن ها یار نبود وسه توپ آنها به تیرک دروازه خورد تا در پایان نوددقیقه با نتیجه یک بر صفر بازی را به خلیج فارس خونسرخ واگذار نماید. سجاد اقتداری و ساسان غلامی از شهرداری و پویابادپا، محمد حسین احمدی و عبدالخالق گلچینی نیا  از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند. قضاوت این بازی برعهده فرشید فریدونی ، مجتبی سند گلی ، علیرضا شعرانی و نظیر احمد حسین زهی بود. 

نماینده فدراسیون در این رقابت ها  مصطفی دارابی از استان فارس‌و ناظر داوری هم محمودرئیسی از استان هرمزگان‌هستند.مسابقات منطقه 9 نوجوانان کشور جمعه هجدهم اسفندماه به پایان خواهد رسید و دو تیم از این گروه به مرحله بعدی مسابقات  صعود خواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها