اماکن نگهداری، تهیه توزیع و فروش مواد مخدر به نفع دولت ضبط می‌شوند



صبح ساحل ، حوادث - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان گفت: اماکن  نگهداری، تهیه توزیع و فروش مواد مخدر به‌زودی به نفع دولت ضبط می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل هرمزگان،  علیرضا احمدی منش با اشاره به اینکه هم‌اکنون با فعال‌سازی واحد‌های مختلف پلیس، بسیج و دستگاه‌های دیگر این مراکز در حال شناسایی و مستندسازی است، افزود: به کلیه مالکان اماکنی که در آن‌ها اقدام به نگهداری، تهیه توزیع و فروش مواد مخدر می‌شود اخطار می‌شود به‌زودی این اماکن به نفع دولت ضبط می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان اظهار کرد: ایجاد تعامل و ساماندهی در خصوص مراکز مواد ۱۵ و ۱۶ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و ضبط و توقیف منازل و اماکن توزیع مواد مخدر، راهبرد این معاونت در سال جاری برای پیشگیری از ارتکاب جرائم حوزه مواد مخدر در استان هرمزگان است.

احمدی منش تصریح کرد: متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول، ارجاعات مازاد بر ظرفیت، عدم تخصیص بودجه کافی، همراه نبودن خانواده‌ها و عدم وجود زمینه‌های اشتغال برای معتادان بهبودیافته کارآیی مراکز درمان و باز پروری معتادان را به حداقل رسانده است.

وی همراهی قضات در نظام‌مند کردن جمع‌آوری، غربال‌گری، پذیرش و درمان معتادان را مؤثر و اجتناب‌ناپذیر دانست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان اضافه کرد: همه دستگاه‌های دخیل باید در همراهی این برنامه خود را مکلف به اجرای مقررات ابلاغی بدانند.

احمدی منش بیان کرد: در سال جاری معاونت پیشگیری قصد دارد با همکاری تمامی دستگاه‌ها و مراجع امنیتی، انتظامی، و قضایی مراکز توزیع و عرضه و خرده‌فروشی مواد مخدر در محلات را مورد هدف قرار داده تا ضمن کاهش عرضه مواد مخدر در شهر‌ها محیط را برای توزیع مواد مخدر به‌ویژه توزیع‌کنندگان روان‌گردان‌های صنعتی نا امن کنیم.

وی از مردم خواست با شناسایی و مستندسازی و اعلام دقیق محل این اماکن به پلیس، بسیج و دادگستری این معاونت را در پیشگیری از عرضه و خرده‌فروشی مواد مخدر یاری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها