ليگ دسته اول بسكتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس به نخستین پیروزی خود دست یافت



صبح ساحل ، ورزشی -  محمود رئیسی  :تیم شهرداری بندرعباس در هفته دوم ليگ دسته اول بسكتبال باشگاه های کشور  در خانه ميزبان هيات بسكتبال جهرم بود.

 اين ديدار  در سالن فجر بندرعباس برگزار شد که در پایان با نتیجه  ۶۸ بر ۵۸ به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید.

در گوارتر نخست این بازی سفید پوشان هرمزگانی  در یک بازی منطقی و حساب شده با نتیجه ۲۱ بر ۹ به برتری رسید.

در گوارتر دوم و پایان نیمه نخست نماینده هرمزگان با نتیجه ۳۵ بر ۲۸ با پیروزی به رختکن رفت.  

در گوارتر سوم تیم جهرم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت ولی در پایان این گوارتر ۱۶ بر ۱۶ مساوی شد و در مجموع سه گوارتر شهرداری ۵۱ بر ۴۴ به استقبال گوارتر چهارم و پایانی رفت.

 تیم شهرداری بندرعباس در هفته نخست مقابل تیم مس کرمان با نتیجه ۷۶ بر ۷۱ شکست خورد. در گوارتر چهارم این شهرداری بود که توانست برتری خودش را حفظ کند و با نتیجه ۶۸ بر ۵۸ به پیروزی برسد و در دومین بازی به نخستین پیروزی خودش دست یافت.  

برای شهرداری بندرعباس در این بازی سعید مهدی یار، اسحاق حاتمی‌فر، بهنام شبان، پوریا سالاری، واعظ محمودی نسب، محمد امین درویش نژاد، ستار دشت پیما، امید قاری نژاد، امیر محمد یاوری، یاشار فتائی، نیما راهی زاده و حمید رضا بهرام زاد با هدایت رضا هنگام پور بازی کردند که واعظ محمودی نسب. بهترین بازیکن این دیدار بود.

مرتضی جاهدی سرپرست، سجاد راهی زاده و پیام شبان کمک مربیان این تیم در رقابت های این فصل لیگ  دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور هستند.

مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می شود.

تیم شهرداری بندرعباس در گروه دوم منطقه جنوب با تیم های نیروی هوایی شیراز، هیات بسکتبال جهرم و مس کرمان هم گروه است.

تیم شهرداری بندرعباس سال گذشته در مسابقات لیگ دسته دو بسکتبال باشگاه‌های کشور به مقام قهرمانی دست یافت و جواز حضور در مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول را کسب کرد.

در گروه نخست منطقه جنوب مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور نیز تیم های خانه بسکتبال بوشهر، نفت امیدیه، خانه بسکتبال اصفهان و مهروبان نوین ماهشهر با هم رقابت می کنند.

در گروه نخست منطقه شمال هم تیم‌های شورا و شهرداری قزوین، شهرداری آذرشهر، اکسون تهران، زنجان، شمس تهران و ابزارسازان کرمانشاه و در گروه دوم هم تیم‌های امید تهران،کاله آمل، نبوغ سرمایش اراک، مانیزان کرمانشاه، عقاب تهران و شهرداری کاشان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها