رشد 12 درصدی تخلیه کالاها در راه آهن هرمزگان



یک میلیون و 863 هزار و 19  تن انواع محمولات و مواد معدني و کالاهاي تجاري شامل کانتینر و محمولات ترانزیت  در سه ماهه اول سال 98 از مبادي ايستگاههاي گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهيد رجايي بارگيري شده و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال گردیده است.

حسن ماسوری مدیر کل راه آهن هرمزگان با بیان مطلب بالا  گفت: در زمينه تخليه نيز به ميزان 3 ميليون و507 هزار و 685 تن انواع محمولات و مواد معدني در ساير خطوط تخليه اين اداره کل شامل پالايشگاه، منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس(بارکو)، بندر شهيد رجايي و خطوط تخليه دستي مانوري تخليه شده است که اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته  12درصد رشد داشته است .

به گزارش صبح ساحل وی افزود: در همين مدت عملکرد راه آهن هرمزگان به ميزان  5 ميليون و 370 هزارو 704  تن کالا و محمولات بوده که5  درصد رشد را نشان میدهد و موجب رسيدن تن کيلومتر مرزي به ميزان 2 میلیارد و 131 میلیون و 702 هزار و708  تن کيلومتر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد رشد داشته است.

ماسوری تصریح کرد: عملکرد بندر شهيد رجايي نيز در این مدت 2 میلیون و 458 هزار و 472  تن کالا بوده که 6 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد، در زمينه عملکردکانتينر نيز اقدام به حمل 12 هزار و 101 ( TEU) نموده است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها