سومین جشنواره ملی پویانمایی در هرمزگان برگزار می شود



تفاهم نامه سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیون با حضور استاندار هرمزگان و معاون امور استان‌های رسانه ملی روز دوشنبه در تهران امضا شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در آیین امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: این اتفاق به خوبی پیش می رود و در تلاش هستیم یک جشنواره متفاوت از دو دوره قبل برگزار کنیم.


وی ادامه داد: رفتن گروه‌های عروسکی در میان مردم تأثیرات بسیار خوبی در شادی آفرینی خواهد داشت. ما به چنین برنامه های سرگرم کننده و سازنده ای نیاز داریم.

استاندار هرمزگان گفت: ارتباطی که با هنرمندان استانها و افراد مستعد برقرار می‌شود از اتفاقات مثبت این جشنواره است، ما می‌توانیم از طریق این جشنواره جاذبه‌های فرهنگی تاریخی آداب و سنن  و... را به نمایش بگذاریم و باید تلاش کنیم که ظرفیت‌های عظیم کشورمان را معرفی کنیم.


وی ادامه داد: باید فکری هم برای هنرمندان محلی کنیم و تبلیغات جشنواره را ارتقاء بدهیم.

علی دارابی نیز در این نشست گفت: جشنواره سوم در نیمه دوم سال 98 در هرمزگان برگزار می شود. جشنواره پویانمایی در دور دوم که در کرمانشاه برگزار شد دستاورد های زیادی داشت.


معاون امور استان‌های رسانه ملی ادامه داد: در کنار برگزاری این جشنواره اهداف متعددی از جمله کمک به توسعه گردشگری در استان میزبان داریم، در دور دوم استاندار کرمانشاه گفت: این جشنواره یک شناسنامه گردشگری برای ما ایجاد کرد.

وی افزود: سیاست ما در معاونت استان‌ها اولویت دادن به استان‌های مرزی است، از سال آینده تقویم تولیدات و جشنواره پویانمایی را به دلیل تقارن با محرم در نیمه دوم سال برگزار خواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها