باحضور مشاوره ورزشی استاندار

ستارگان رسانه و هنر هرمزگان به مصاف پسماند رفت



به گزارش صبح ساحل، دو تیم ستارگان رسانه و هنر هرمزگان و سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس در یک دیدار دوستانه به مناسبت روز خبرنگار در سالن شهدای دوراهی ایسینی بندرعباس به مصاف هم رفتند.
این دیدار به قضاوت مهدی صادقی تنها داور هرمزگانی لیگ برتری فوتسال کشور و محمد جواد رئیسی برگزار شد که در پایان تیم سازمان مدیریت پسماند با نتیجه ۶ بر ۵ تیم ستارگان رسانه و هنر را شکست داد. برای تیم رسانه و هنر علی آذریان هتریک کرد، امیرحسین طالبی و میثم حمزه پور هر کدام یک گل به ثمر رساندند، ضمن اینکه مسلم کریمی کاپیتان تیم ستارگان رسانه و هنر سه پاس گل و یک موقعیت پنالتی برای تیمش به دست آورد تا عملکرد درخشانی در این دیدار داشته باشد.


گل های تیم پسماند را فرشاد گلپور ، معین کریمی ، مجید امینی زاده، اصغر ماندگاری ، محمد امین تبریک و میلاد راسته به ثمر رساندند. محمد مهدی جهانبخش مشاوره ورزشی استاندار و حسین اخلاقی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان با حضور در این مسابقه چند دقیقه ای برای تیم رسانه و هنر استان به میدان رفتند. ضمن اینکه حمید رضایی مسئول کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هرمزگان در این دیدار دوستانه حضور داشت.
مشاوره ورزشی استاندار در پایان این مسابقه ضمن تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: با هماهنگی استاندار یک دیدار دوستانه به مناسبت روز خبرنگار بین تیم های رسانه و هنر با تیم مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود. محمد مهدی جهانبخش افزود: خبرنگاران زبان گویا و رسا مردم و مسئولان هستند که انتظار می‌رود از این قشر زحمت کش حمایت همه جانبه شود.


همچنین جهانبخش یک دست لباس ورزشی و سه عدد توپ حرفه ای فوتسال برای ادامه تمرینات این تیم اهدا کردند. برای تیم ستارگان رسانه و هنر هرمزگان میثم حمزه پور ، مسلم کریمی ، امیرحسین طالبی، علیرضا آذریان، سجاد کریمی، اسماعیل سالاری، سعید پورباقری، کامبیز حسین پور و عبدالرسول باستین به سرمربیگری محسن قلاب زاده پا به این دیدار گذاشتند.

برای قرمز پوش پسماند، عبدالله کیانی، معین کریمی، محمد ابراهیمی،اصغر ماندگاری، فرشاد گلپور، مجید امینی زاده، الیاس چگال، میلاد راسته، حسن حیدری، احسان برخورداری، محمد امین تبریک و حجت حیدری به مربیگری فرامرز عیانی در این مسابقه حضور پیدا کردند. شاگردان محسن قلاب زاده در تیم رسانه و هنر خود را برای دیدار روز پنج شنبه هفته جاری با تیم فرآورده های نفتی در تورنمنت هفته تامین اجتماعی آماده می کنند.

صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها