نایب قهرمانی بانوان هرمزگانی در جشنواره حرکت و برکت



پنجمین جشنواره ملی، فرهنگی، ورزشی و آیینی حرکت و برکت به مدت دو روز به میزبانی سالن ورزشی کارگران کاشان با حضور ورزشکارانی از ۳۱ استان کشور برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، جعفر متعقی رئیس هیات ورزش های روستایی ، بومی و محلی استان هرمزگان گفت : تیم بانوان هرمزگان پس از خراسان رضوی در مکان دوم ایستاد واستانهای تهران و اصفهان به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.
متعقی بیان داشت: استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و هرمزگان در دال‌پلان مهارتی، در لی‌لی مهارتی تهران، سمنان و هرمزگان و در لی‌لی مرحله‌ای خراسان رضوی، البرز و هرمزگان به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی گفت: همچنین استان‌های یزد، تهران و سیستان و بلوچستان در بخش صنایع دستی و استان‌های خراسان جنوبی، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد در پخت نان و غذاهای محلی در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
رئیس هیات روستایی و بومی محلی استان هرمزگان بیان داشت : در بازی‌های بومی و محلی نیز کرمان و یزد به طور مشترک اول، لرستان و خراسان جنوبی دوم و اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد سوم شدند.
وی بیان داشت: بانوان هرمزگان در رشته های دال پلان ، هفت سنگ ، لی لی ،مهارتی صنایع دستی و پخت نان شرکت کردند .
جعفر متعقی رئیس هیات بازی های روستایی، بومی و محلی استان هرمزگان بیان داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان جهت اعزام تیم هرمزگان به این رقابت ها سنگ تمام گذاشتند که جا دارد از ایشان تشکر ویژه داشته باشم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها