شمار جانباختگان هرمزگان در حادثه کرمان به چهار نفر رسید



به گزارش صبح ساحل، فاطمه رکن الدینی اظهار داشت: جهان رنجبری، فاضل تب، راضیه سالمی و عبدالله روشی چهار هرمزگانی جان باخته در این مراسم هستند.

وی افزود: در حال حاضر در فضای مجازی از سه نفر دیگر شامل حیدر انصاری فرد، مهدیه سادات حسینی و حسنیه ایرانپور به عنوان هرمزگانی‌های جان باخته در این مراسم نام برده می شود، در حالی که این اسامی از سوی پزشکی قانونی کرمان برای هرمزگان تایید نشده است.

رکن الدینی خاطرنشان کرد: در این حادثه چهار نفر از مردم هرمزگان نیز مجروح شدند که پس از دریافت خدمات پزشکی و بهبودی وضعیت از بیمارستان مرخص شدند.

سخنگوی استانداری هرمزگان در این گفت و گو تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری و تأکید فرزندان این ملت در انتقام سخت از آمریکا در مقابل اقدام تروریستی آن‌ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شب گذشته عملی شده و آن‌ها به وعده خود عمل کردند؛ این اولین ضربه و پاسخی بود که باید به دست فرزندان غیور این ملت دریافت می‌کردند.

وی بیان داشت: اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت‌رساندن سردار قاسم سلیمانی نشان داد که دولت این کشور نه‌تنها هیچ مرز اخلاقی را رعایت نمی‌کند که حتی به قواعد اولیه بین‌المللی هم توجهی ندارد و برای خواسته‌های خود در معرض چشم جهانیان دست به ترور می زند.

بر اثر ازدحام و فشار جمعیت در ابتدای خیابان شریعتی کرمان، تعدادی از تشییع کنندگان مراسم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین جعفری پور، جانباخته یا مصدوم شدند.

آیین تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمش حسین پورجعفری صبح سه‌شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری و تعدادی از وزرا، هیأتی از قوه قضاییه و فرماندهان نظامی در کرمان انجام شد.

پیکر پاک و مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در میان مشایعت خیل عظیمی از دوستدارانش در سایه‌سار گلدسته های مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان آرام گرفت.

مسوولان اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان تعداد جان‌باختگان مراسم تشییع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تا به این لحظه ۵۸ نفر اعلام کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها