صنایع قشم، به مصاف کرونا رفتند

تحویل محموله ۲ و ۳ دهم میلیاردی کالاهای بهداشتی به کادر درمانی قشم



مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: ۵ قلم تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با کمک صنایع و سازمان منطقه آزاد قشم تحویل شبکه بهداشت قشم شد.

 اسماعیل صادقی در گفتگو با خبرنگار صبح ساحل گفت: اقلام اهدایی برای استفاده بخش های درمانی کرونا بسیار حائز اهمیت است و عبور از بحران کرونا را تسهیل می‌کند.
وی با تقدیر از دست اندرکاران و مسئولان قشم در مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، افزود: حمایت‌های صورت گرفته سبب شد این جزیره که در ابتدا در زمره نخستین نقاط شناسایی موارد مثبت از ابتلا به کووید۱۹ بود، به سرعت بحران را مدیریت کرده و به شرایط پایدار دست یابد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم نیز اضافه کرد: جزیره قشم تاکنون ۲۱ مورد مثبت داشته که تمامی آن‌ها با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شده و هیچ مورد فوتی نداشتیم و امیدواریم تا پایان شکست کرونا، شرایط در همین وضع باقی بماند.
حمیدرضا بهزادی بیان کرد: مردم تا زمانی که از سوی وزارت بهداشت و رسانه‌های رسمی کشور نسبت به اعلام قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا اقدام نشده در خانه‌ بمانند.
مدیر اجرایی شرکت آرکا فیدار قشم اظهار کرد: اقلام اهدایی شامل هزار و ۵۰۰ عدد ماسک N۹۵، دو هزار عدد ماسک M۷۵۰، بیش از ۲۰۰ دست لباس P.P.E  و افزون بر ۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کردن سطوح و همچنین ضدعفونی دست است.


احمدرضا زلقی بیان کرد: این اقلام بواسطه حمایت‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد از صنایع جزیره به این سازمان اهدا شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: به دستور مدیرعامل، رایزنی با شرکت‌های داخلی وخارجی مستقر در جزیره برای مشارکت بیشتر در حوزه بهداشت و درمان آغاز شده است.


مرتضی شیخ زاده بیان کرد: در همین راستا اولین محموله اهدایی توسط یک شرکت چینی به سفارت ایران تحویل و از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گرفت.
وی ادامه داد: این محموله که شامل اقلامی نظیر پَد الکلی و ماسک بود را می‌توان نخستین کمک قشم به حوزه بهداشت کشور در این بحران برشمرد.
شیخ‌زاده اضافه کرد: محموله امروز نیز مستقیما و بطور کامل هم اینک در اختیار شبکه بهداشت و درمان جزیره قشم قرار گرفته چرا که کمک به این بخش را وظیفه‌ای همگانی می‌دانیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها