آغاز توزیع بسته های معیشتی نیروهای مسلح به نیازمندان هرمزگانی



درآستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مرحله اول توزیع کمک مومنانه نیروهای مسلح مستقرهرمزگان در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان روز سه شنبه در آیین آغازین کمک مومنانه نیروهای مسلح اظهار داشت: پیروی فرمان مقام معظم رهبری درخصوص همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه امروز مرحله اول توزیع کمک‌های نیروهای مسلح در این استان هرمزگان آغاز شده و مردم نیز کمک‌های خود را برای توزیع تقدیم خادمان خود کرده‌اند.

سردار اباذر سالاری ادامه داد: توزیع این کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد که امید می‌رود بتوان در چند مرحله این اقدام را انجام داد و اندکی از مشکل‌های افراد دچار آسیب شده در کرونا کاست.

وی اضافه کرد: در همین راستا ۱۷ کمیته برای تشویق مردم به کمک‌های مومنانه تشکیل شده و کمیته « شناسایی افراد آسیب دیده» با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بسیج و مشارکت مساجد نسبت به شناسایی افراد و خانوارهای دچار آسیب شده اقدام می‌کند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ابراز داشت: پیش بینی می‌شود ۱۰۰ هزار بسته کمک در ۲ مرحله تقدیم این افراد کرد که شامل اقلام آن اقلام شامل برنج روغن حبوبات و تن ماهی و سایر اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان است.

وی گفت: همچنین اگر افرادی نوعی دچار آسیب شده‌اند که به آن‌ها دسترسی نداشته‌ایم و یا شناسایی نشده‌اند از آن‌ها تقاضا داریم به پایگاه‌های بسیج یا مراکز کمیته امداد امام خمینی (زه) مراجعه کنند تا بتوان به آن‌ها کمک کرد.

سردار سالاری گفت: مردم مطمئن باشند کمک‌هایی که از آنها جمع آوری شده یا می‌شود بدون هیچگونه تخلفی به دست افراد آسیب دیده رسانده می‌شود.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها