رئیس مجلس گفت

مذاکره با آمریکا مطلقاً ممنوع



رئیس مجلس گفت:‌ کشورهای غربی به ویژه آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی یکبار دیگر ماهیت غیرقابل اعتماد و خصمانه خود را به ملت ایران نشان دادند.

 

به گزارش صبح ساحل، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان اظهار داشت: ملت عزیز ما در جریان هستند که در روزهای گذشته بحث‌هایی در خصوص موضوع هسته‌ای در سطح سیاسی و رسانه‌ای مطرح شده و لازم است که بنده چند نکته را به استحضار نمایندگان و مردم برسانم.

وی افزود: ظرف روزهای گذشته کشورهای غربی به ویژه آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی یکبار دیگر ماهیت غیرقابل اعتماد و خصمانه خود را به ملت ایران نشان دادند و برای چند دهمین بار به ما ثابت کردند برای حفظ حقوق و عزت ملت ایران و تضمین پیشرفت راهی جز ایستادگی و مقاومت هوشمندانه و خردمندی انقلابی وجود ندارد.

قالیباف در واکنش به صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی اجازه تخطی به آژانس از چارچوب‌های قانونی داده نخواهد شد.

وی افزود: ما معتقدیم که هر نوع مذاکره باید از موضع قدرت باشد و همچنین مذاکره با آمریکا مطلقاً ممنوع است؛ از سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه نیز می‌خواهیم اقدام لازم را در این راستا انجام دهند و گزارش خود را به مجلس ارائه دهند.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها