فروشنده داروی تقلبی کرونا در قشم دستگیر شد



مسئول واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از دستگیری فرد توزیع کننده شربت دست ساز تقلبی که با عنوان داروی درمان و مقابله با کرونا ویروس در فضای مجازی تبلیغ و به فروش می رساند؛ خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، دکتر شهبازی افزود: در یک اقدامی به موقع؛ توزیع کننده شربت دست ساز تقلبی که تبلیغ و عرضه آن با عنوان داروی درمان و مقابله با کرونا ویروس در فضای مجازی صورت می گرفت، با دستور و مجوز مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی شناسایی و جهت ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد .

وی ضمن تاکید بر اهمیت تامین سلامت مردم جزیره قشم عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون چندین‌ مورد داروهای دست ساز در سطح شهرستان قشم شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی ضبط و معدوم شده است .

دکتر بهزادی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قشم گفت: مصرف داروهای تقلبی در درمان بیماری کارایی ندارد اما ممکن است این داروها خود آسیب زننده باشند چرا که احتمال وجود مواد آلوده و سمی در تولید آنها وجود دارد.

وی با تاکید برعدم استفاده از داروهای فاقد برچسب معتبر از سازمان غذا و دارو، عنوان کرد: متأسفانه در شرایط حساس کنونی و انتشار ویروس کرونا، اشخاص فرصت طلب با تبلیغاتی خارج از شبکه های مجاز توزیع و نظارت سازمان غذا و دارو اقدام به فروش داروهای ساختنی با برچسب های تقلبی در فضای مجازی می کنند که مصرف آنها می تواند با عوارض جانبی جدی همراه باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها