فروش هندزفری و ساعت هوشمند شیائومی در مای شیائومی آغاز شد



خبر خوب برای طرفداران برند شیائومی این است که از امروز می توانند محصولات هوشمند خود را کامل تر کنند.

به گزارش صبح ساحل، بنابراعلام مای شیائومی، سایت مای شیائومی محصولات جدید و جذابی را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کرده که پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید!

ساعت های هوشمند شیائومی، در سایت مای شیائومی موجود شدند. برند شیائومی در بخش ساعتهای هوشمند قدم های بزرگی برداشته و تنوع بی نظیری ایجاد کرده است.

به عنوان مثال ساعت شیائومی تی-رکس که هم اکنون در مای شیائومی موجود شده، ضد اسید، ضد آب، ضد ضربه و مقاوم در برابر دمای بسیار بالا و پایین می باشد.

اگر اهل کوهنوردی و یا ورزش های سخت می باشید این ساعت هوشمند بسیار برای شما مناسب می باشد.

هندزفری های بی سیم شیائومی مکمل خوبی برای ساعت های هوشمند هستند، تصور کنید موبایل در جیب شماست و شخصی با شما تماس می گیرد، طبیعتا نام شخص را روی ساعت هوشمند خود می بینید.

اینجاست که هندزفری های بی سیم شیائومی به کمک شما می آید و برای پاسخ دادن به موبایل با یک حرکت ساده روی ساعت و یا هندزفری بدون در آوردن موبایل می توانید پاسخ دهید.

سعی داریم در سایت مای شیائومی زندگی هوشمند را به شما تقدیم کنیم، روزانه محصولات جدید و از دسته بندی های متنوعی به سایت مای شیائومی اضافه می شوند که پیشنهاد می کنیم مرتب به آن سر بزنید.

فروشگاه آنلاین مای شیائومی در این شرایط سخت اجتماعی به کمک شما آمده و امکان پرداخت اقساط ۲۴ ماهه را برای شما با چک و بدون چک فراهم آورده است. همچنین امکان پرداخت در محل در تهران و ارسال محصول به سراسر ایران در مای شیائومی وجود دارد.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها