رییس شرکت پودر ماهی صبا مجد قشم بازداشت شد



فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم گفت: به دنبال مرگ چهار جوان قشمی در شرکت پودرماهی صبا مجد شهر سوزا، رییس شرکت مزبور بازداشت شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ حسین الهی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فرد مزبور پس از دستگیری و تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

همچنین ظهر امروز  و  در پی جان باختن چهار جوان قشمی در شهر سوزا، دادستان قشم دستور پلمب شرکت پودر ماهی صبامجد را صادر کرد.

همچنین یک مصدوم  ۲۰ ساله، به دلیل استنشاق این گاز و سقوط دچار تروما و کاهش سطح هوشیاری شد که هم اکنون در بیمارستان قشم بستری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز ضمن تسلیت به مناسبت فوت کارگران شاغل در شرکت صبا (پودر ماهی) واقع در شهر سوزا در دستوری به مدیریت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید این سازمان خواستار پیگیری فوری موضوع و بررسی چگونگی علت حادثه جان باختن این جوانان شد.

حمیدرضا مومنی تصریح کرد: با لحاظ نمودن مسایل قانونی جهت ارایه به مراجعه قضایی و بدون چشم ‌پوشی باید مشخص و اعلام شود که کدام افراد و تجهیزات غیراستاندارد و غیرایمن مقصر این حادثه هستند.

فرماندار قشم نیز در پیامی جان باختن چهار تن از کارکنان شرکت پودرماهی شهر سوزا را تسلیت گفت و افزود:جان باختن چهار تن از نیروهای پرتلاش شرکت پودر ماهی صبا مجد در شهر سوزا موجب تالم خاطر مردم این شهرستان شد.

علیرضا نصری تصریح کرد: این حادثه دلخراش نیاز به بررسی‌ دقیق کارشناسان برای روشن شدن حقایق این اتفاق دردناک دارد و در حقیقت زنگ خطری را برای صنایع مختلف در این شهرستان به صدا درآورد تا ایمن سازی محیط کار خود را به عنوان پیش نیاز تولید، مورد توجه جدی قرار دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها