رئیس پلیس آگاهی هرمزگان :

آثار جرم و جنایت در پرونده مرگ دو نوجوان بدست نیامد



"طبق بررسی های  اولیه دلیل و مدرکی مبنی بر جرم و جنایت در پرونده مرگ دو پسر نوجوان در یکی از آبگیرهای پیرامون بلوار شهید رجایی در محدوده دوراهی ایسینی شهر بندرعباس بدست نیامد و علت نهایی فوت  پس از دریافت نظریه کتبی پزشک قانونی ناشی از کالبدشکافی اطلاع رسانی می‌شود ".

 

 رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در گفتگو با صبح ساحل با بیان این مطلب گفت: علت فوت در حال بررسی است و به  احتمال زیاد این دو نفر برای شنا و آب تنی به محل رفته بودند ".

سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: ظهر یکشنبه گذشته چهارم آبانماه جاری ، پس از اطلاع از کشف دو جسد در آبگیر در محدوده دوراهی ایسینی شهر بندرعباس به محل اعزام شدیم و در بررسی میدانی و نتایج اولیه پزشک قانونی آثاری بر ضرب و شتم و آزار و اذیت   و جرم و جنایتی به دست نیامد. وی یادآورشد: منتظر جواب پزشک قانونی پس از کالبدشکافی اجساد هستیم ولی احتمال می رود این نوجوانان 12 و 14 ساله  برای تفریح ، آب تنی به محل مورد نظر رفته باشند.

گفتنی است: علی اکبر بهمنی  و حسین قربانی اهل محله شیر اول بندرعباس ( کمربندی ) بودند که عصر 5 شنبه گذشته (یکم آبان ماه) از منزل خارج شده اند و دیگر باز نگشتند تا آنکه پیکر بی جانان آنها یکشنبه ظهر کشف شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها