عضو کمیسیون عمران مجلس:

قیمت بلیط هواپیما روزانه افزایش می‌یابد/ قیمت ارز تنها ۲۰ درصد روی بلیط هواپیما تاثیر دارد



مجتبی یوسفی با بیان اینکه ما که روزانه از هواپیما برای تردد استفاده می‌کنیم و یا بعضا قیمت‌ها را چک می‌کنیم حداقل با افزایش ۱۲۰ درصدی مواجه هستیم، گفت: براساس نظرات کارشناسی تنها ۲۰ درصد از نرخ ارز تاثیر می‌پذیرد.

به گزارش‌ صبح ساحل، مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: مجلس به هیچ عنوان در حیطه نظارتی خود کوتاهی نخواهد کرد و در شرایط کنونی افزایش قیمت بلیت ایرلاین‌ها بدون هیچ دلیل منطقی قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: متاسفانه علیرغم این که برخی از مسئولان وزارت راه و سازمان هواپیمایی کشوری مدعی هستند که افزایش قیمتی صورت نگرفته است اما ما که روزانه از هواپیما برای تردد استفاده می‌کنیم و یا بعضا قیمت‌ها را چک می‌کنیم حداقل با افزایش ۱۲۰ درصدی مواجه هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: معمولا با سوءمدیریت‌ها در هر دستگاهی به نوعی برخورد می‌شود که کوتاه ترین راه یعنی گران کردن را پیش می‌گیرند تا در نهایت هزینه‌ها از جیب مردم گرفته شود.

مجتبی یوسفی گفت: در بحث بلیت هواپیما نیز افزایش قیمت را به نرخ ارز و تحریم‌ها ارتباط می‌دهند در حالی که براساس نظرات کارشناسی تنها ۲۰ درصد از نرخ ارز تاثیر می‌پذیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها