بهره برداری از 30 کیلومتر راه روستایی در شرق هرمزگان



یوسف عابدینی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در زمینه توسعه محلی و روستایی که بخش بزرگی از نظام اجتماعی و جمعیتی استان را در برگرفته ، افزود: عملیات اجرایی و روکش آسفالت32 کیلومتر از راههای روستایی شرق هرمزگان به اتمام رسیده است و مورد بهره برداری مردم عزیز این منطقه و کاربران جاده ای قرار گرفته است.

 

به گزارش صبح ساحل، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه کرد: بخشی از این پروژه ها شامل عملیات اجرایی روکش آسفالت بخش گابریک شامل روستاهای نوروزکار-حاجی آباد-کروچ-داربست-کنتاکی و جهلا به طول 10 کیلومتر، عملیات اجرایی روکش آسفالت راه روستایی سورگلم به طول 10 کیلومتر، عملیات اجرایی روکش آسفالت راه روستایی گیگن به طول 2 کیلومتر راه عبد-ونک در شهرستان جاسک با ارزش ریالی بالغ بر144 میلیارد ریال می باشد.

عابدینی اظهار داشت: عملیات اجرایی راه روستایی عبد-ونک شهرستان جاسک نیز به طول 10 کیلومتر در حال اجراست و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت و توسعه گردشگری یکی از شگفت انگیزترین تالاب های گرمسیری کشور گفت: پروژه بهسازی محور خور آذینی شهرستان سیریک به طول 8 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 95 درصد در حال انجام است و تا پایان هفته جاری به اتمام رسیده و مورد بهره برداری مردم عزیز این منطقه از شهرستان سیریک، گردشگران و سایر کاربران جاده ای قرار خواهد گرفت.

یوسف عابدینی تصریح کرد: پروژه ترمیم و بهسازی محور خور آذینی به طور جدی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و بودجه آن از محل اعتبارات استانی تامین شده است و امیدواریم موجب تسهیل عبور و مرور مردم،رونق کسب و کار ناشی از صید و صیادی و رشد گردشگری در این منطقه زیبا شود.

  

بهره برداری از 30 کیلومتر راه روستایی در شرق استان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها