وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شمار دستگاه‌های برتر اجرایی کشور قرار گرفت



وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بررسی‌های شورای اطلاع‌رسانی دولت با کسب چهار رتبه در حوزه‌های خبری، اطلاع‌رسانی، تشریح عملکرد و پاسخگویی در جایگاه نخست دستگاه‌های اجرایی کشور قرار گرفت.

به گزارش صبح ساحل، همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص گفت: این موفقیت حاصل تلاش و مجاهدت کارشناسان، مدیران، معاونین و روسای سازمان‌های تابعه دستگاه بزرگ فرهنگی کشور در سطوح ملی و استانی است.

وی ادامه داد: در بررسی انجام گرفته توسط شورای اطلاع‌رسانی دولت از میان دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی و استانداری‌های سراسر کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانست حائز رتبه در چهار محور تعیین شده در این بررسی شود.

مدیر دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برشمردن محورهای مورد ارزیابی خاطرنشان کرد: گفت‌وگو با رسانه، پاسخگویی به شبهات و انتقادات، تشریح اقدامات و عملکردها از جمله محورهایی هستند که این وزارتخانه در آنها حائز رتبه شده است.

امیرزاده در ادامه یادآور شد: این موفقیت حاصل تلاش و مجاهدت کارشناسان، مدیران، معاونین و روسای  مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی ‌و سازمان‌های تابعه دستگاه بزرگ فرهنگی کشور در سطوح ملی و استانی است.

وی افزود: در بررسی انجام گرفته توسط شورای اطلاع‌رسانی دولت از میان دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی و استانداری‌های سراسر کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانست با کسب چهار رتبه برتر عنوان فعال‌ترین دستگاه اجرایی را از آن خود کند.

بر همین اساس دستیار ارتباطات اجتماعی ریاست جمهوری و سخنگوی دولت در نامه‌ای خطاب به سید عباس صالحی ضمن اعلام برتری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراتب قدردانی خود را از وزیر، مدیران و مرکز روابط عمومی اطلاع‌رسانی این وزارتخانه اعلام داشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها