دستور قضایی برای تامین مواد اولیه برای تولید ۲ هزارو ۵۰۰تن روغن در هرمزگان



رییس کل دادگستری هرمزگان با بررسی مشکلات کارخانه روغن حیات استان واقع در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس، دستور تامین مواد اولیه برای تولید ۲ هزارو ۵۰۰تن روغن را داد.

به گزارش صبح ساحل، علی صالحی که  روز یکشنبه به همراه به همراه اعضای ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و جمعی از مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی از این واحد صنعتی بازدید داشت افزود: با توجه به نیاز مبرم مردم روغن خوراکی نباید واحد صنعتی موجود استان با مشکل مواجه شود لذا با پیگیری سازمان صنعت، معدن وتجارت مقرر شدمواد اولیه روغن این کارخانه تامین شود.

وی افزود: این اقدام می تواند مشکل کارخانه روغن را رفع و استان از روغن خوراکی بی نیاز کند ضمن آنکه به منظور ارتقای کیفیت و حضور مؤثر در فضای رقابتی با سایر نشان های تجاری و محصولات مشابه ، اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی ملزم  به ارزیابی کیفی و بهداشتی این واحد صنعتی شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان  سوم آذرماه جاری گفته بود: روغن خوراکی در این استان از محل کارخانه «حیات هرمزگان» تامین می‌شود که در این زمینه می‌توان با تخصیص به موقع روغن خام به این شرکت، دغدغه خانوارها به این کالای اساسی را کاهش داد.

خلیل قاسمی  افزود: اختصاص روغن خام به کارخانه حیات هرمزگان باید از طریق مخازن این استان تامین شود تا با بیشترین ظرفیت روغن خوراکی خانوارها را تامین و با سرعت در سطح بازار افزایش یابد.

وی بیان داشت: ظرفیت تولید روغن خوراکی شرکت حیات هرمزگان ۲ هزار و ۵۸۳ تن در ماه و ۳۱ هزار تن در سال است که با اختصاص بیشتر روغن خام می‌تواند در سه نوبت کاری مشغول به فعالیت شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: عرضه روغن خوراکی در سطح بازار هرمزگان باید از طریق فروشگاه‌های بزرگ و واحدهای صنفی صورت گیرد تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

وی یادآورشد: مشکل اصلی در تامین روغن خانوارها تامین نشدن به موقع روغن خام به کارخانه روغن نباتی حیات هرمزگان و مستقر نبودن فروشگاه‌های بزرگ در سطح روستاها و شهرستان‌های کوچک استان است که می‌توان این مساله را باهمکاری مدیریت شرکت غله وخدمات بازرگانی و شرکت‌های تعاون روستایی برطرف کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها