رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش وپرورش هرمزگان:

تجهیز ۹۵ درصد از مدارس آموزش از راه دور هرمزگان به آموزش الکترونیکی



رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: هم اکنون ۹۵ درصد از مدارس آموزش از راه دور این استان به آموزش نوین و شیوه‌های الکترونیکی مجهز شده‌اند.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، فرزام امیر ابراهمیمی افزود: تا پایان نیم سال اول تحصیلی جاری نیز تمامی مدارس آموزش از راه دور هرمزگان به سامانه آموزشی الکترونیکی مجهز می‌گردند.
وی بیان داشت: استان هرمزگان دارای ۳۳ مدرسه آموزش از راه دور است که به بیش از ۲ هزار دانش آموز خدمات آموزشی و تحصیلی ارائه می‌دهند.
رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: آموزش از راه دور به عنوان یک شیوه آموزشی برای از میان برداشتن موانع اقلیمی و جغرافیایی، فضای آموزشی، محدودیت‌های اقتصادی، شغلی، سنی و جنسیتی فراگیران مناسب می‌باشد.
امیر ابراهیمی ادامه داد: این مدل آموزشی بسیار انعطاف پذیر، جامع و فراگیر است که فرایند یادگیری را با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و از طریق منابع گوناگون متنوع می‌سازد.
وی یادآورشد.: این مدارس به گونه‌ای است که فراگیران امکان انتخاب زمان و مکان آموزش، قالب و ابزار آموزشی دلخواه و مناسب با نیازها و شرایط خاص خود را دارا می‌باشند.

  

آمادگی پنج مدرسه از راه دور هرمزگان در طرح آشتی با آموزش

رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: پنج مدرسه از مدارس آموزش از راه دور استان در جهت اجرای طرح آشتی با آموزش (آبا) و راه اندازی کلاس‌های اقماری در روستاهای دارای بازمانده و تارک از تحصیل اعلام آمادگی کردند.
امیرابراهیمی یادآورشد: برای اجرای کامل طرح آبا و جذب حداکثری تمامی این دانش آموزان، نیاز به حمایت و یاری خیران نیک اندیش هستیم.
وی ابرازداشت: البته در راستای اجرای سند تحول بنیادین و جذب حداکثری دانش آموزان بازمانده و تارک تحصیل از طریق مدارس آموزش از راه دور در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، با عنوان طرح آشتی با آموزش، در هرمزگان تلاش‌های زیادی صورت گرفته و هم اکنون با راه اندازی یک کلاس اقماری در حوزه جانوری در جاسک توانستیم دانش آموزان لازم التعلیم این منطقه را به چرخه آموزش برگردانیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها