مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان خبر داد:

صدور بیش از 78 هزار سند مالکیت شهري و روستایی در استان



دومین جلسه مشترک ادارات کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد در املاک هرمزگان با حضور مدیران شعب دو اداره کل  فوق در خصوص بررسی عملکرد صدور اسناد مالکیت اماکن شهری و روستایی در اجرای قانون الحاق و رفع موانع در جهت تحقق اهداف برنامه  سال 1399 در محل سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن برگزار شد .
به گزارش صبح ساحل، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان در این جلسه گفت: مديران ثبت و بنياد مسكن شهرستان‌ها موظف به صدور سند شهري و روستایی طبق سهمیه مصوب خود هستند که در این راستا بالغ بر78000 فقره سند صادر و تحویل مالکین گردیده است.
شهریار نوری زاده گفت: ما وظیفه داریم به مردم شریف روستاها خدمات رسانی کنیم لذا صدور اسناد مالکیت باعث هویت دارشدن املاک مردم روستایی خواهد شد. این وظیفه ای است که بر دوش ما نهاده شده و ما بعنوان مورث موظف و متعهد هستیم که مشکلات روستاها را مرتفع و جوابگوی مردم باشیم .
وی تاکید کرد: مديران ثبت و بنياد مسكن شهرستان‌ها موظف به تحقق سهميه مصوب خود نسبت به صدور سند شهري و روستایی بوده اند که بالغ بر78000 فقره صادر و تحویل مالکین گردیده است، همچنین هدف ما تسریع در اسناد مالکیت شهرها و پیگیری لازم از طریق  اداره راه وشهرسازي استان براي فعال شدن كميسيون ماده ١٢ می باشد .
عبدالرسول حسینی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک بیان داشت: امروزه اسناد مالکیت دارای ارزش فراوانی می باشد که در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  و ثبت و اسناد نقش مهم و بسزایی دارند. از نظر نگاه آماری جهت صدور اسناد می‌بایست نقشه‌های استاندارد تهیه گردد. از سویی جهت بررسی و رفع مشکلات، تعامل و همکاری بین دو ارگان ضروری بوده است. از آنجاییکه که هدف دو اداره کل یکی می‌باشد باید به یک وحدت رویه دست یابیم. در نتیجه تفاهم نامه ای بین روساي بنياد مسكن انقلاب اسلامي و سازمان ثبت استاد و املاك كشور  ابلاغي از مركز، جهت تسريع در حل مشكلات صدور اسناد و ساير موارد در جلسه مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد اقدامات مقتضی صورت بگیرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها