رئیس اداره بنیاد مسکن سیریک:

وام های بلاعوض به سیل زدگان در سیریک پرداخت می شود



رئیس اداره بنیاد مسکن سیریک با بیان اینکه وام های بلاعوض و حمایتی به آسیب دیدگان از سیل سیریک پرداخت می شود ،گفت: این تسهیلات در قالب وام های معیشتی و وام های حمایتی اعطا می شود.

به گزارش صبح ساحل،محسن سفیدان زاده در تشریح جزئیات پرداخت تسهیلات معیشتی و حمایتی به مردم سیل زده سیریک، بیان داشت: بنیاد مسکن شهرستان سیریک، آمادگی پرداخت تسهیلات معیشتی و حمایتی به خسارت دیدگان از سیل در شهرستان سیریک را دارد.

سفیدان زاده با بیان اینکه، خسارت های ناشی از سیل به اماکن مسکونی شهری و روستایی در شهرستان سیریک جبران خواهد شد، افزود: کارشناسان اداره بنیاد مسکن از خانه هایی که اعلام خسارت کرده اند، جهت برآورد خسارت ها سرکشی می کنند، پس نیاز است که مردم اطمینان داشته باشند که در این حادثه همه ابعاد موضوع دیده خواهد شد و بر اساس برآوردهای دقیق واحدهای تعمیری و احداثی مشخص خواهند شد.

سفیدان زاده با بیان اینکه، وام های معیشتی و بلاعوض برای خانه های شهر و روستا اعطا می شود، تصریح کرد: افرادی که لوازم زندگی آنها زیر آب رفته باشد می توانند از کمک معیشتی ۵ میلیون تومانی استفاده کنند. همچنین به این افراد تا سقف ۱۵ میلیون تومان وام کم بهره جهت تعمیرات داده می شود.

وی اضافه کرد: وام های اعطایی بنیاد مسکن برای بازسازی اماکن آسیب دیده روستایی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد و مبلغ ۲۰ میلیون تومان هم بلاعوض پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه وام اعطایی بنیاد مسکن برای بازسازی اماکن آسیب دیده شهری مبلغ ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد و مبلغ ۲۴ میلیون تومان هم بلاعوض خواهد بود، اضافه کرد: تا کنون ۲ نفر از روستای نو شهر میشی و ۲۴ نفر از شهر سیریک به بنیاد مسکن اعلام خسارت کرده اند.

منبع :مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها