رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس:

40 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد



رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس از اهدای 40 دستگاه تبلت به دانش آموزان خانواده‌های ایتام و نیازمند تحت حمایت این نهاد توسط گروه جهادی وفاق خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «مسیح الله مرادی»، رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس گفت: کمیته امداد با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ گرفته باهم افزایی منابع دولتی، کمک‌های خرد مردم، حمایت حامیان ایتام و محسنین، مشارکت دستگاه‌ها و سازمان‌ها تلاش می‌کند تا هیچ دانش‌آموز نیازمندی از تحصیل بازنماند.

مرادی افزود: گروه جهادی وفاق با مشارکت پالایشگاه نفت بندرعباس، اقدام به تأمین و تهیه 40 دستگاه تبلت به ارزش 160 میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند نموده است که این تبلت ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین دانش آموزان خانواده‌های ایتام و نیازمند تحت حمایت این نهاد توزیع گردید.
این مقام مسئول ضمن تشکر و قدردانی از گروه جهادی وفاق و پالایشگاه نفت بندرعباس یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و 600 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو بندرعباس هستند که بر اساس آمارها 450 نفر از دانش آموزان فاقد امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از کلاس آموزشی مجازی آموزش و پرورش می‌باشند.


رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس گفت: مردم عزیز می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از طریق کد دستوری #07672*8877* در تهیه ملزومات تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مشارکت نمایند.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها