مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

مردم باید در اداره آموزش و پرورش سهیم باشند



مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: استفاده عملی از ظرفیت فکری همه ی دلسوزان تعلیم و تربیت راهبرد اصلی آموزش و پرورش هرمزگان است و اتاق فکر آموزش و پرورش باید کانون وفاق، همدلی و مشارکت جمعی باشد.

به گزارش صبح ساحل، ایرج بیت اللهی صبح امروز(دوم دی‌ماه) در نخستین نشست شورای هم اندیشی پیشکسوتان تعلیم و تربیت هرمزگان افزود: شورای هم اندیشی صرفا محدود به افراد خاص نیست و هر کسی ایده و راهبرد عملی برای اداره بهتر امور و ارتقاء شاخص های آموزشی و تربیتی دارد، می تواند کمک کند.

وی گفت: برای پیشبرد اهداف و رسالت خطیر آموزش و پرورش در شرایط سخت بیماری کرونا، نیازمند بهره گیری از ظرفیت فکری همه  پیشکسوتان هستیم چرا که آموزش و پرورش متعلق به مردم است و همه ی فکرها و سلیقه ها باید در اداره آن سهیم و دخیل باشند.

به گفته بیت اللهی؛ در یک سال اخیر با همه گیری بیماری کرونا و تاثیر فراگیر آن بر امور کشور، آموزش و پرورش نیز تحت تاثیر این موضوع قرار دارد و در این شرایط قطعا پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی با چالش هایی همراه است که با نوآوری و خلاقیت می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه این اتاق فکر صرفا محدود به تعداد افراد خاصی نیست، اظهار داشت: اتاق فکر و شورای راهبردی آموزش و پرورش هرمزگان کانون وفاق، همدلی و مشارکت جمعی است و هر کسی ایده، نظر و راهبرد عملی برای اداره بهتر امور و ارتقاء شاخص های آموزشی و تربیتی دارد به کمک ما بیاید.

بیت اللهی با تاکید بر اینکه جلسات هم اندیشی اقدامی نمایشی نیست و مباحث مطرح شده در روند تصمیم گیری ها و برنامه های اجرایی آموزش و پرورش دخیل خواهد بود، اظهار کرد: جمع وسیع تری از نخبگان و صاحبنظران آموزش و پرورش می توانست در این جلسه حضور داشته باشند اما با توجه به شرایط کرونا، این امر ممکن نبود و در آینده ی نزدیک، جلسه هم اندیشی با حضور نخبگان خوش فکر و صاحب اندیشه شاغل در مدارس نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که مدیران کل، معاونان و روسای ادوار آموزش و پرورش هرمزگان حضور داشتند، پیرامون راهبری اتاق فکر و اجرای عملی ایده ها و برنامه ها بحث و تبادل نظر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها