مدیرکل بنیاد مسکن در بازدید از پروژه‌های غرب هرمزگان:

اجرای پروژه‌های روستایی منطقه غرب هرمزگان هرچه سریع تر به اتمام رسد



به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن هرمزگان، مدیر کل این نهاد،شهریار نوری زاده به همراه مسئولان حوزه عمران روستایی از پروژه های اجرایی غرب استان هرمزگان بازدید و در جریان چگونگی پیشرفت فیزیکی این پروژه ها در شهرستانهای بستک، پارسیان و بندرلنگه قرار گرفت. در بازدید از این پروژه‌ها که در روستاهای شهرستان‌های بستک، پارسیان و بندرلنگه انجام شد و دستورات لازم را برای اتمام سریعتر آنها را ابلاغ کرد.
 
شهریار نوری‌زاده در بازدید از پروژه‌های روستای لاورشیخ شهرستان بستک گفت: اجرای طرح شاخص لاور شیخ تاکنون 50 درصد داشته‌ است و جهت ادامه فعالیت مذکور در سه بخش اجرای کف‌سازی، جابجایی شبکه برق و آسفالت معابر در دستور اجراء قرار گرفته و تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.
در این بازدید از این روستا، شورای اسلامی و دهیار روستا نیز مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان را همراهی نمودند و مدیر کل بنیاد مسکن در خصوص مشارکت مسئولین و سهم آنها در امر بازگشایی مسیر و تسریع در اتمام پروژه توصیه نمود.
نوری‌زاده در بازدید از روستای برکه‌لاری این شهرستان عنوان‌کرد: عملیات پیاده‌روسازی در این روستا با تعیین پیمانکار طی یک هفته آینده مشخص و جهت انعقاد قرارداد و معرفی پیمانکار شهرستان صورت می‌پذیرد. 
این مسئول در بازدید از روستای کنجی شهرستان بستک خاطر نشان‌ کرد: پروژه‌های این روستا از پیشرفت فیزیکی 20 درصدی برخوردار بوده و مانده عملیات در محدوده مشخص شده با تامین اعتبار ظرف دو سال آینده به اتمام  می‌رسد.
وی در روستای کهتکوئیه شهرستان بستک نیز گفت: طرح شاخص روستای کهتکوئیه دارای پیشرفت فیزیکی 55 درصدی بوده‌ است و مقرر شد پیمانکار قبلی ظرف 20 روز آینده پروژه را تحویل دهد و ادامه عملیات تحویل پیمانکار جدید شود و با توجه به وضعیت مطلوب اجرا و همکاری خوب مسئولین محلی اجرای این پروژه‌ها تسریع خواهد یافت.
مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان در ادامه از روستاهای شهرستان پارسیان بازدید کرد. وی در روستای حمیران جنوبی این شهرستان اظهار داشت: اجرای آسفالت معابر در این روستا پیشرفت خوبی داشته‌ است اما با مشکل تامین قیر مواجه بوده‌ایم که در صورت تامین قیر، اجرای آسفالت طبق دستورالعمل اقدام می‌شود و پروژه‌ها در روستا با سرعت بیشتری به اتمام خواهد رسید.
نوری‌زاده در بازدید از روستای دم‌تیر جنوبی پارسیان خاطر نشان‌‌ کرد: اهالی این روستا همکاری و  مشارکت خود را جهت آسفالت معابر اعلام داشته‌اند و در صورت تامین قیر و بر اساس دستورالعمل های مربوطه بصورت مشارکتی نسبت به آسفالت معابر اقدام خواهد شد.
یکی دیگر از روستاهای شهرستان پارسیان که مورد بازدید مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان قرار گرفت، روستای عمانی می‌باشد که وی در این بازدید گفت: از آنجائیکه دهیاری این روستا درخواست اجرای خیابان را نموده است مقرر شد در خصوص جدول‌گذاری تصمیمات لازم اتخاد گردد.
  
در ادامه مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان از روستای زیارت و مغدان شهرستان پارسیان بازدید نمود که در این روستا نیز درخواست مشابه جهت اجرای آسفالت آن را داشته‌اند. نوری‌زاده در بازدید از روستای شیو این شهرستان عنوان‌کرد: اجرای طرح شاخص در این روستا تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ است و اجرای عملیات در حال انجام می‌باشد مقرر شد ورودی مسیر به طرح شاخص، آسفالت شده و پروژه تا دهه فجر افتتاح و به بهره برداری برسد.
یکی دیگر از شهرستان‌هایی که مورد بازدید مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان قرار گرفت، شهرستان بندرلنگه می‌باشد. این مسئول در بازدید از روستای «گزدان» این شهرستان اظهارکرد: طرح شاخص این روستا از پروژه‌های فعال بوده که دارای 75 درصد پیشرفت فیزیکی است و این پروژه با حضور مسئولین استانی در دهه مبارکه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. همچنین این بازدید با حضور مسئولین محلی و جمعی از اهالی روستا صورت پذیرفت.
وی در ادامه از روستای «نخل صابرین» بندرلنگه بازدید کرد. در این بازدید درخواست اجرای طرح که از سوی مسئولین محلی ارائه شده بود توسط مدیر کل بنیاد مسکن و هیات همراه مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل بنیاد مسکن در ادامه سفر خود به شهرستان بندرلنگه از روستای نخل‌میر بازدید و عنوان‌کرد: با توجه به مشارکت مطلوب دهیاری در راستای اجرای جداول و پیاده‌روسازی بنیاد مسکن نیز نسبت به اجرای آسفالت این پروژه در یک ماه آینده اقدام لازم بعمل آورد. قابل‌ذکر است این بازدید با حضور مسئولین محلی پذیرفت.
آخرین روستایی که در سفر به بندرلنگه مورد بازدید مدیرکل بنیاد مسکن و هیئت همراه قرار گرفت روستای «شناس» است که مدیرکل بنیاد مسکن در این زمینه خاطر نشان‌ کرد: طرح شاخص این روستا دارای 55 درصد پیشرفت فیزیکی بوده که بصورت مطلوب و ایده آل اجرا شده‌ است. در این بازدید که با همراهی مسئولین و جمعی از معتمدین محلی انجام شد دستورات لازم جهت ادامه عملیات طی ماه جاری ابلاغ گردید.
نوری‌زاده در پایان این بازدیدها گفت: با توجه به بازدیدهایی که از این روستاها انجام شد می‌توان گفت که اجرای پروژه‌ها پیشرفت خوبی داشته‌ است و با اتمام و بهره‌برداری از آنها، گام بلندی در مسیر آبادی این روستاها برداشته خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها