«نوبخت» فردا به هرمزگان می‌آید



استاندار هرمزگان از سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شرق هرمزگان خبرداد.
به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی با اشاره به سفر یک‌روزه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شرق هرمزگان در روز دوشنبه ۱۵دی ماه، گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور فردا به منظور بازدید از مناطق سیل زده سدیج وارد جاسک می شود. 
وی افزود: معاون رییس جمهور پس از بازدید از مناطق سیل زده به روستای دولت آباد بشاگرد می رود و کلنگ ۳۰۰واحد مسکونی را به نمایندگی از سه هزار واحد مسکن محرومان روستایی در سطح شهرستان های استان در روستای دولت آباد بشاگرد به زمین خواهد زد.
استاندار هرمزگان، گفت: مبلغ تسهیلات برای هر واحد روستایی ۵۰۰میلیون ریال است که ۳۰۰میلیون ریال آن بلاعوض و نقشه ساختمان، نظارت ساختمان و صدور پروانه ساخت برای این واحدها نیز رایگان است.
همتی بیان داشت: بازدید از پایانه نفتی جاسک به‌عنوان آخرین حلقه زنجیره انتقال نفت خام گوره به جاسک از دیگر برنامه های سفر معاون رییس جمهور به شرق هرمزگان است.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: دکتر نوبخت در بخش پایانی سفر خود به هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان شرکت خواهد کرد و طرح‌های توسعه‌ای شرق هرمزگان و جهش تولید در این نشست تشریح و اعتبارات لازم برای عملیاتی شدن این طرح‌ها تصویب خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها