کلینیک طب کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس افتتاح شد



رئیس مرکز خدمات درمانی و طب کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از اجرای طرح توسعه و تجهیز درمانگاه و افتتاح کلینیک طب کار این شرکت خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «حمیدرضا مرادی» در این باره بیان داشت: با اجرای طرح توسعه و تجهیز درمانگاه و افتتاح کلینیک طب کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس زمینه برای خدمات‌دهی بهتر و باکیفیت‌تر به کارکنان این پالایشگاه فراهم شد.
او ادامه داد: در طرح توسعه و تجهیز درمانگاه و کلینیک طب کار پالایشگاه، آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و مولکولی، رادیولوژی، حمام سوختگی، سونوگرافی، رادیولوژی، تریاژ، مطب پزشک، دندان‌پزشکی، مشاوره قلب، ادیومتری، اسپیرومتری و ... در نظر گرفته ‌شده‌ است.
رئیس مرکز خدمات درمانی و طب کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس ابراز کرد: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و مولکولی با انجام آزمایش‌های آنتی‌بادی، هورمونی و سینوسی نیازهای درمانی کارکنان را تأمین خواهد کرد و پس از نصب تجهیزات موردنیاز تست آنتی‌بادی را نیز در آزمایشگاه این مرکز انجام خواهیم داد.
او افزود: رادیولوژی این درمانگاه نیز در حال طی کردن مراحل نهایی راه‌اندازی است و حمام سوختگی با وان‌های ویژه نیز راه‌اندازی خواهد شد تا در صورت نیاز خدمات شایسته‌ای را به بیماران ارائه کند.
در ادامه «امین ضمیری» سرپرست مدیریت درمان، بهبود روابط کار و مددکاری شرکت نفت ستاره خلیج فارس نیز خاطرنشان کرد:
 آزمایش‌های ادواری طب کار وارزیابی روان شناختی ، معاینات و انجام تست های  روانشناختی در این پالایشگاه خبر داد و افزود: ارزیابی‌های روان‌شناختی بر اساس ویژگی‌های هر واحد و سمت سازمانی در انتخاب صحیح فرد و شغل مناسب، بسیار موثر و کارساز خواهد بود.
وی در پایان گفت: توسعه و تجهیز این درمانگاه گامی اساسی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با کاهش بار مراجعات به مراکز درمانی شهر بندرعباس خواهد بود.
منتشر شده: 1
یوسفی
۲۲ دی ۱۳۹۹
احسنت به پرسنل پرتلاشpGsoc
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها