عضو کمیته داوران فوتبال هرمزگان خبر داد 

برگزاری کلاس های پیش فصل داوران در قشم،  بندرلنگه و جاسک 



کلاس های پیش فصل داوران فوتبال هرمزگان در سه منطقه شرق، غرب و مرکز برگزار شد.
عليرضا صفا عضو کمیته داوران فوتبال هرمزگان گفت : کلاس های پیش فصل داوران هر سال قبل از شروع مسابقات در استان برگزار می شود که این کلاس ها امسال در سه منطقه برگزار شد.
وی بیان داشت: نخستین کلاس پیش فصل در منطقه مرکز به میزبانی هیات فوتبال قشم در سالن شهرداری  با حضور قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال،  رضا دریایی رئیس اداره ورزش و جوانان قشم، محمود رئیسی،  رئیس کمیته داوران هرمزگان، عبدی رئیس هیات فوتبال قشم و حسن رئیسی مشاور رئیس کمیته داوران برگزار شد. 
صفا گفت : در این کلاس ۴۲ نفر از داوران آقا و بانوان شهرستان های بندرعباس،  بندرخمیر،  قشم و بخش مرکزی بندرعباس حضور داشتند و آخرین تغییرات قوانین بازی را فرا گرفتند.
  
   
  
عضو کمیته داوران فوتبال هرمزگان اظهار داشت: دومین کلاس توجیهی پیش فصل داوران به میزبانی هیات فوتبال بندرلنگه با حضور جعفر متعقی رئیس اداره ورزش و جوانان ، اورنگی رئیس هیات فوتبال  ، محمود صباحی زاده رئیس دانشگاه آزاد شهرستان بندرلنگه،  حسن رئیسی مشاور رئیس کمیته داوران استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد و ۳۵ نفر از داوران شهرستان های بندرلنگه ، بستک و پارسیان قوانین داوری را مجددا فرا گرفتند.
عليرضا صفا بیان داشت: سومین و آخرین کلاس پیش فصل داوران منطقه شرق به میزبانی هیات فوتبال جاسک با حضور راد مهر فرماندار،  گمتیلی معاون سیاسی امنیتی، مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان و عنبری رئیس هیات فوتبال در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی برگزار شد.
وی گفت: در این کلاس ۴۰ نفر از داوران جاسک ، میناب، رودان و سیریک حضور داشتند و یک بار دیگر آخرین تغییرات قوانین بازی را باز آموزی کردند.
عضو کمیته داوران فوتبال هرمزگان بیان داشت: هرساله این کلاس ها برای داوران در چند سطح برگزار می شود اما امسال با توجه به شرایط کرونا کلاس ها در سه منطقه برگزار شد تا داوران از آخرین تغییرات قوانین بازی عقب نیفتند. وی گفت: در سال های گذشته کلاس های توجیهی با حضور مدرسان خارج از استان برگزار می شود اما خوشبختانه امسال کلاس ها با تدریس جوان ترین مدرس داوری فدراسیون فوتبال عبدالمجید معماری که از مدرسان هرمزگانی هستند انجام شد. علیرضا صفا عضو کمیته داوران فوتبال هرمزگان ضمن تشکر از ابراهیم احسان فر ، 
محمد احمد نژاد و افشین احمدی روساهای کمیته داوران شهرستان های قشم ، بندرلنگه و جاسک از سایر روساهای کمیته داوران شهرستان های استان خواست تا با برگزاری کلاس های توجیهی و کلاس های ارتقای داوری باعث رشد داوران استان شوند.
عضو کمیته داوران استان از مسئولين هیات فوتبال و كميته داوران شهرستان های هرمزگان خواست تا با فراهم كردن زمين و سالن اختصاصی برای داوران باعث شوند  تا داوران به موقع  تمرينات تخصصی و آمادگی جسمانی خود را انجام دهند.
وی بیان داشت: در حال حاضر داوران  هرمزگانی  در تمامی رده های سنی و لیگ های کشور سهمیه دارد که این موضوع برای نخستین بار اتفاق افتاده است.
   
  
صفا گفت : یکی از دغدغه های کمیته داوران هرمزگان نداشتن یک داور سوت زن در لیگ برتر کشور بود که خوشبختانه این مهم اتفاق افتاده است و اکنون احمد مرشدی به عنوان داور وسط و نجف پناهی به عنوان کمک داور در لیگ برتر ایران قضاوت می کنند . همچنین هرمزگان در لیگ برتر فوتسال هم یک نماینده دارد و مهدی صادقی مسابقات مختلفی را در فوتسال کشور داوری کرده است. صفا گفت: خوشبختانه داوران بانوی ما هم در داوری بانوان کشور جایگاه خوبی دارند و زهرا مرادی لیگ برتر فوتبال را قضاوت می کنند که همه این ها نشان از وجود استعدادهای خوب داوران هرمزگانی است‌.
عضو کمیته داوران فوتبال هرمزگان اظهار داشت: حق الزحمه داوران در مسابقات داخلی استان افزایش یافته است و پرداخت این حق الزحمه ها در فصل جدید اجرایی خواهد شد. وی گفت: تمامی حق الزحمه داوران مربوط به مسابقات فصل گذشته پرداخت شده است و خوشبختانه طی چهارسال گذشته حق الزحمه ها به موقع پرداخت شده تا داوران دغدغه حق الزحمه نداشته باشند.
عليرضا صفا عضو کمیته داوران فوتبال هرمزگان در پایان یک بار دیگر از تمامی کسانی که باعث شدند این سه کلاس پیش فصل به خوبی برگزار شود و همچنین از عبدالمجید معماری مدرس خوب استان که تمام توان خود را گذاشتند تا کلاس ها با کیفیت آموزشی خوبی برگزار شود و محمود رئیسی رئیس کمیته داوران که نقش بسزایی در برگزاری کلاس ها داشتند تشکر کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها