امام جمعه بندرعباس :

دستگاه‌های امنیتی، باید در قضیه جولان فرقه‌ها در هرمز ورود کنند



امام جمعه بندرعباس  نسبت به جولان فرقه‌های مختلف در جزیره هرمز هشدار داد و گفت: این گروه‌ها سواحل هرمز را به فساد کشیده‌‌اند، بنابراین در بخش سازمان‌های هدفمند باید سازمان‌های امنیتی ورود کنند به این دلیل که این یک فساد سازمان یافته است.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام والمسلمین «محمد عبادی زاده» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: وجود حضرت زهرا(س) سند حقانیت و عامل کمال همه انبیاء الهی است.

عبادی زاده اضافه کرد: ما نباید به اتفاقاتی که در آمریکا رخ می‌دهد دلخوش باشیم، عقلانی نیست که به دولت جدید خوش بین باشیم.

وی عنوان کرد: به عده‌ای از ترسوها که به بهانه‌های مختلف فکر می‌کنند که باید با آمریکا مذاکره و مدارا کنیم، تذکر داد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: بزرگترین برکت برجام برای نسل سوم و چهارم انقلاب که نمی‌دانستند ما با چه کسانی رو‌به رو هستیم و گاها مطالبه‌گری می‌کردند که چرا مذاکره انجام نمی‌شود، با رخدادهای‌ برجام دانستند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند. وی بیان کرد: آقای بایدن برآمده از یک انتخابات پر آشوب است و با مشاهده صحنه‌هایی از آن ماهیت امپریالیسم جمهوری‌ خواهان و دموکرات‌ها نشان داده شد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: تا زمانی که ویروس کرونا مهار کامل نشده، مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با کاهش محدودیت‌ها فکر نکنند که کرونا از بین رفته و از رعایت شیوه‌‌نامه‌های بهداشتی غفلت کنند. امام جمعه بندرعباس گفت: باهمکاری مردم هرمزگان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط هرمزگان در مقیاس کشوری بهتر شد.

عبادی‌زاده از مردم هرمزگان خواستار همراهی مداوم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شد و گفت: با همکاری مردم می‌توان میزان تلفات را کاهش داد تا مراکز مختلف تجاری و تفریحی تعطیل نشود. 

وی با اشاره به مشکلات جزیره هرمز عنوان کرد: یک اتفاقی که چندین سالی در حال رخ دادن در جزیره هرمز است و هیچ فکر و تدبیری برای آن نشده متاسفانه‌ می‌بینیم سواحل جزیره‌هرمز را آلوده کردند طبق بررسی‌ها این افراد متعلق به اینجا هم نیستند و تشکیلاتی و سازمان یافته از استان‌های دیگر که بعضا در آنها گروه‌های مختلف بهایی و شیطان‌پرستان به همراه نمادها‌ی مشخصی که به همراه دارند در جزیره شهدا(هرمز) حضور یافته‌اند. 

امام جمعه بندرعباس افزود: این گروه‌های سازمان یافته و مدیریت شده فرقه‌های مختلف در جزیره هرمز جولان می‌دهند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: مسئولان باید به هرمز توجه ویژه داشته باشند، متاسفانه مسیرهای ساحلی در این جزیره روشنایی ندارد و همین امر موجب گسترش فساد می‌شود.  ‌عبادی زاده گفت: با نزدیک کردن خیابان دور جزیره امنیت را به ارمغان آورد و با ساخت پلاژها‌ی بانوان در نقاط مختلف هرمزگان بسترهای خوبی برای مباحث تفریحی بانوان فراهم می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها