آغاز عرضه تخم‌مرغ با قیمت شانه‌ای ٣۵ هزار تومان در زاهدان



مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: عرضه تخم مرغ با قیمت شانه‌ای ٣۵ هزار تومان از امروز دوشنبه با هدف تنظیم بازار در زاهدان آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل، «محمدمهدی اکبری»،مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: تخم مرغ تنظیم بازار در ١٧ فروشگاه معتبر سطح شهر زاهدان به مصرف کنندگان عرضه می شود.  وی ادامه داد: تخم مرغ با قیمت تنظیم بازار برای سایر شهرستانها نیز بزودی تامین و توزیع خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش این سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان است. 

به گزارش صبح ساحل،  چند هفته ای است که بعد از گرانی مرغ، بازار تخم مرغ دچار هرج و مرج شده به طوریکه عرضه تخم مرغ های تنظیم بازاری هم دردی از این موضوع دوا نکرده است و هر یک از مسئولان دلایل خاص خود را برای این گرانی ها مطرح می کنند، اما فشار بر اقشار ضعیف جامعه در این اوضاع اقتصادی که یک روز تخم مرغ ارزانترین کالای پروتئینی در دسترشان بود از اهمیت بیشتری برخوردار است. رصدها از سطح بازار نشان می دهد که هر بسته تخم مرغ ۶ تایی با نرخ ۱۳ تا ۱۵ هزار تومان، تخم‌مرغ ۹ تایی ۲۶ تا ۲۸ هزار تومان، تخم مرغ ۱۵ تایی ۳۵ تا ۳۷ هزار تومان در مغازه ها عرضه می شود، درحالیکه مسئولان قیمت هر شانه تخم مرغ در میادین بسته به وزن را ۳۱ تا ۳۲ هزار تومان اعلام می کنند که با وجود اختلاف معنادار قیمت، انتظار می رود که سازمان حمایت قیمت گذاری تخم‌مرغ های شناسنامه دار را انجام دهد تا با کاهش تشنج، بازار به ثبات برسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها