مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم:

تمامی اصناف در تماس با مسافران در قشم تست کرونا دهند



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: با توجه به رفت و آمد مسافر در شهرستان قشم به منظور شناسایی زود هنگام ویروس کرونا، تست سریع تشخیص کووید ۱۹ از تمامی اصناف در تماس با مسافران در شهرستان قشم انجام می شود.

 

به گزارش صبح ساحل، حمید رضا بهزادی با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک در پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ افزود: کارشناسان واحد مبارزه با بیماریها و مراقبین سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهرستان با همراهی کارشناسان سلامت محیط و کار، ضمن بازرسی از اصناف و اماکن عمومی با انجام تست سریع تشخیص کووید ۱۹ از متصدیانی که در تماس با مسافرین هستند تلاش در تشخیص زود هنگام این بیماری و قطع زنجیره انتقال را دارند.

وی عنوان کرد: انجام‌ نمونه گیری از طریق رپید تست (تست تشخیص سریع) از رانندگان تاکسی، جامعه هتلداران، سوپر مارکت ها و نانوایی های سطح شهرستان آغاز شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: مسافرانی که با پروازهای خارجی وارد فرودگاه قشم می‌شوند در صورت عدم انجام تست در کشور مبدا، ملزم به نمونه گیری و قرنطینه هستند.

بهزادی ضمن تاکید بر اهمیت سلامت مردم اظهار کرد: مسافران ورودی پرواز خارجی در صورت داشتن جواب منفی هم می بایست دو هفته در قرنطینه باشند و طی این دو‌ هفته زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت از نظر علائم بررسی می شوند.

 

منبع:برنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها