از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه :

بازگشت ۲۷ شناور به چرخه حمل ونقل دریایی



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ۲۷فروند شناور با کاربری مختلف در اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهیدرجایی و کشتی سازی های استان تعمیر و به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی بازگشته اند.

به گزارش صبح ساحل،علیرضا محمدی کرجی ران روز دوشنبه به رسانه اظهارداشت: عمده اقدامات صورت گرفته برروی این شناورها را در زمینه های تعمیرات زیرآبی، تعمیرات موتوری، تعمیرات رانش، رفع نقص گیربکس، داک اضطراری جهت رفع نقص شافت پروانه و همچنین رفع نقص دسته مانورها و جک های بالابر؛ به دست متخصصین بومی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: تعمیرات شناورها در داخل بندر و کشتی سازی های استان علاوه بر جلوگیری از خروج ارز ؛ گامی مهم در جهت ارتقاء توان فنی نیروهای متخصص بومی بوده و آنچه مسلم است تعمیرات شناورها در داخل کشور مزیت های دیگری مانند ایجاد اشتغال تخصصی پایدار و کاهش هزینه های تمام شده تعمیرات را نیز به دنبال خواهد داشت.

به نوشته ایرنا،مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: متخصصان بنادر در استان این مدت درکنار شناورهایی که در گستره دریایی استان هرمزگان فعالیت می کنند اقدام به تعمیر و راه اندازی شناورهای خدماتی سایر استان های جنوبی نیز کرده اند.
محمدی کرجی افزود: تمام سعی و تلاش خود را در جهت بهبود روش ها و رعایت استانداردها در فرآیند تعمیر معطوف نموده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب و اخذ مجوز از موسسات رده بندی اقدام و شناورها به چرخه فعالیت و دریاروی بازگردانیم.

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها