لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس نخستین پیروزی خودش را دشت کرد



تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور ميزبان مس نوين كرمان بود.‌

 

به گزارش صبح ساحل، تيم فوتبال شهرداري بندرعباس پس از كسب پنج باخت پی در پی در ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه های كشور ، در هفته ششم اين رقابت ها در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف مس نوين كرمان شش امتيازی و رده نهمی جدول رده بندی رفت.
نیمه نخست این دیدار دو گل داشت که هر دو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. ابتدا این تیم مس نوین کرمان بود که دروازه شهرداری را باز کرد اما در ادامه و در دقایق پایانی شهرداری بندرعباس صاحب یک ضربه پنالتی شد و فواد نجایی گل مساوی را به ثمر رساند و دو تیم مساوی به رختکن رفتند.
در نیمه دوم شاگردان  حسن اشجاری  در تیم شهرداری بازی بهتری به نمایش گذاشتند و پس از چند حمله موفق شدند توسط علیرضا اسلامی به گل دوم دست یابند و پس از پنج باخت به نخستین پیروزی خود دست یابند. این دیدار پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن تیم مس و شهرداری و یک مربی تیم مس از روی نیمکت کارت قرمز دریافتند کردند. داور مسابقه در این بازی چندین بار هم کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد.
تیم شهرداری بندرعباس در گروه الف با تیم های علم و ادب تبریز، سپید رود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری همدان، نفت و گاز گچساران، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین و محتشم تبریز هم گروه است. رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۸  تیم در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها