لیگ برتر فوتبال هرمزگان

سوت دیدارهای هفته چهارم فردا به صدا در خواهد آمد



سوت آغاز دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان فردا پنج شنبه در ورزشگاه اختصاصی سیبه کوخرد به صدا در خواهد آمد.

 

به گزارش صبح ساحل، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال هرمزگان فردا نهم بهمن ماه آغاز خواهد شد و جمعه دهم بهمن ماه به پایان می رسد.
در تنها بازی فردا پنج شنبه نهم بهمن ماه سیبه کوخرد میزبان اتحاد دژگان است. مصطفی سالاری، علی عماری،  جعفر ذاكری و محمد رشید داوران این بازی هستند.
در بازی های جمعه دهم بهمن ماه استقلال خونسرخ از تیم جبل بر شهرو پذیرایی خواهد کرد. قضاوت این دیدار بر عهده علی فربدی، میلاد پور عبدالله،  عبدالسلام گلی و مهدی رنجبر است.
اروند سورو میزبان تیم وحدت گورزانگ میناب است.
این بازی را وحید باشتین،  مهدی ایسینی زاده ، خالد پیرا و حسین رسایی داوری خواهند کرد.
متحد معزآباد رودان در ورزشگاه شهید چمران با همشهری خودش اتحاد بازی می کند تا این هفته هم شاهد دربی رودان باشیم. محمد مدنی، عبدالقادر ایمانی، محمد سعید ساعدی و مهدی نجفی از سوی کمیته داوران برای قضاوت  این دیدار انتخاب شده اند.‌
طوفان کوخرد در خانه با سبزپوشان پاس بندرلنگه بازی می کند . قضاوت این بازی بر عهده مسعود سپهری، عیسی یلانبر، عبدالله ابراهیمی و مهدی نبی زاده است.
ستارگان بستانو میزبان جنوب انرژی بر پارسیان می باشد.
مسعود کشاورز، عبدالله رحمانشناس، محمد رشید و مجتبی سردابه داوران این بازی هستند. لیگ برتر فوتبال هرمزگان برای اولین بار است که به دلیل شرایط بیماری کرونا در دو گروه شش تیمی برگزار می شود. در گروه شرق تیم های متحد معزآباد رودان، اتحاد رودان ، جبل بر شهرو، استقلال خونسرخ، وحدت گورزانگ و اروند سورو و در گروه غرب جنوب انرژی بر پارسیان، طوفان کوخرد بستک، سیبه کوخرد، بستانو ، پاس بندرلنگه و اتحاد دژگان با هم به رقابت می پردازند.‌

سوت دیدارهای هفته چهارم فردا به صدا در خواهد آمد


در پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه شرق تیم متحد معزآباد رودان با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است.‌
تیم جبل بر شهرو هم با ۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم ایستاده است. استقلال خونسرخ با چهار امتیاز در مکان سوم ایستاده است‌. اتحاد رودان با دو امتیاز در جای چهارم قرار گرفته است . تیم های وحدت گورزانگ با یک امتیاز و اروند سورو بدون امتیاز پنجم و ششم هستند.
در جدول رده بندی گروه غرب جنوب انرژی بر پارسیان با ۹ امتیاز در مکان نخست ایستاده است. اتحاد دژگان با شش امتیاز دوم است. ستارگان با پنج امتیاز در مکان سوم قرار گرفته است. سیبه کوخرد با چهار امتیاز ، پاس بندرلنگه با یک امتیاز و طوفان کوخرد بدون امتیاز در مکان های چهارم تا ششم قرار گرفته اند.
در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم هرنگ جوان بستک با  کسب ۴۸ امتیاز، هم امتیاز با استقلال خونسرخ و بر حسب تفاضل گل بهتر، عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان را به دست آورد.
تیم‌های ملوان بندرعباس و شاهین بندرلنگه با قرار گرفتن درجایگاه یازدهم و دوازدهم جدول به لیگ دسته یک سقوط کردند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها