برندگان پیش‌فروش یک ساله محصولات ایران‌خودرو مشخص شدند



مراسم قرعه کشی پیش فروش یک ساله ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی برگزار و برندگان مشخص شدند.

به گزارش صبح ساحل ، ۱۸هزار و 600 نفر به عنوان برگزیده اصلی و دو برابر این تعداد نیز به عنوان نفرات ذخیره برای ثبت نام در طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو مشخص شدند.

اسامی نفرات برگزیده پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهادهای نظارتی، در سایت فروش ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت.

همچنین پیامک اطلاع رسانی برای  منتخبان ارسال خواهد شد، اما مشتریان برای حصول اطمینان،‌ نتایج را در سایت فروش رویت کنند.

منتخبان پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه خودرو مطابق با بخشنامه فروش اقدام کنند، در صورت عدم واریز نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

در این مرحله از پیش فروش ایران خودرو، هفت محصول پژو پارس TU۵، دنا پلاس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، پارس بنزینی، سورن پلاس و رانا پلاس عرضه شده است.

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۳۴۶ هزار و ۴۸۶ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان آذرماه است.

برپایه این آمارها، تا پایان آذرماه ۲۴۸ هزار و ۷۵۱ دستگاه در گروه پژو، ۴۰ هزار و ۸۷۱ دستگاه در گروه سمند، هشت هزار و ۵۷۶ دستگاه رانا و ۴۰ هزار و ۴۸۴ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، سه هزار و ۱۹۶ دستگاه هایما، چهار هزار و ۳۱۱ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۷۰ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

در این آمار، تولید ۳۳ دستگاه «تارا» به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود که برای نخستین بار به جداول آماری ایران‌خودرو راه یافته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها