حسن اشجاری:

شاگردانم مزد تلاش خود را با پیروزی گرفتند 



سرمربی تيم شهرداری بندرعباس پس از پسروزی تیمش مقابل مس نوین کرمان گفت: از همه انتظار داریم تا کمک کنند تا نماینده هرمزگان به جایگاه اصلی خودش برسد. 
به گزارش صبح ساحل، سرمربی تیم شهرداری بندرعباس بیان داشت : با وجود این که از آمدنم به تیم سه روز نمی گذشت دربازی هفته پنجم دراهواز درحالی که بازی می رفت به تساوی کشیده شود یک گل بد در وقت پایانی دریافت کردیم وبازی را باختیم. 
وی بیان داشت: در  بازی با مس نوین با یک آمادگی خوبی پا به میدان گذاشتیم و به هدف مورد نظر خودمان که همان پیروزی بود دست یافتیم. 
اشحاری گفت:  تیم کرمانی با شش امتیاز در رده نهم جدول قرار داشت و آمده بود که از ما  امتیاز بگیرد اما  خوشبختانه با عملکرد خوب شاگردانم دراین بازی  آن ها را ناکام گذاشتیم و بازیکنانم مزد تلاش خود  را با پیروزی و کسب سه امتیازشیرین گرفتند. 
سرمربی تیم شهرداری بندرعباس بیان داشت: بازیکنانم به آرامش نیاز دارند تا بتوانند دربازهای باقی مانده نیم فصل با اعتماد به نفس بیشتر درمیدان ظاهر شوند و انتظار  داریم همه کمک کنند تا این تیم نتایج دلخواه را به دست آورد و به جایگاه واقعی خودش برسد. 
عصر امروز از  هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس موفق شد پس از پنج هفته شکست تیم مس نوین کرمان را دو بریک شکست دهد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها