گردشگران، عامل افزایش موارد مثبت کرونا در قشم هستند



مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: با تردد مسافران و گردشگران در شهرستان قشم افزایش موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در نمونه های گرفته شده به چشم می خورد و بیشترین خطر نیز متوجه بخش اقتصادی است که در تماس با مسافران هستند.

به گزارش صبح ساحل، «حمیدرضا بهزادی»، مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم صبح امروز گفت: به دلیل افزایش گردشگر و مسافر در شهرستان قشم و به منظور شناسایی و قطع زنجیره انتقال بیماری تست سریع تشخیص کووید ۱۹ از متصدیان سوپر مارکت ها، نانوایی ها، تاکسی داران، مجتمع های تجاری، جامعه هتلداران، آژانس های گردشگری، کارکنان اسلکه شهید ذاکری و سایر اصناف در ارتباط با مسافران در حال انجام است .

وی با اشاره به  ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان، اضافه کرد: افراد با تست مثبت باید در قرنطینه خانگی و علائمشان زیر نظر کارشناسان بررسی شوند تا در صورت نیاز به درمان دارویی در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم ضمن تشکر از همکاری مردم و حمایت‌های ارگان‌ها در کنترل ویروس کرونا بیان کرد: از دوم آذر ماه تا دوم بهمن ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد فوتی از ابتلا به کووید ۱۹ در قشم نداشتیم.

بهزادی با تاکید بر اهمیت ماندن در خانه در پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد: از همه مردم شهرستان انتظار داریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا به ویژه زدن‌ ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، مانع خروج جزیره قشم از وضعیت رنگ آبی کرونایی شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها