هرمزگان، قربانی سهل‌انگاری شهرهای دیگر؛ ورود استان به مرحله جدید از شیوع کرونا



رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از قرمز و نارنجی شدن برخی از شهرهای هرمزگان خبر داد و گفت: متاسفانه ساده پنداری در بعضی شهرهای نزدیک  یا همجوار هرمزگان، این دغدغه را برای ما ایجاد کرده که رفت و آمدها به این استان باعث شود وارد مرحله جدیدی از شیوع بیماری کووید-۱۹ در هرمزگان شویم.

به گزارش صبح ساحل، مراسم تودیع «دکتر عنایت عاقل» و معارفه «دکتر مرتضی سالمی»، مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه با حضور «دکتر حسین فرشیدی»، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، «مهندس احمد شیبانی»، فرماندار شهرستان بندرلنگه، شیخ بحجت امام جمعه اهل تسنن این شهر، «دکتر محمود حسین پور»، معاون بهداشتی دانشگاه و جمعی از مدیران شهرستان بندرلنگه برگزار شد. 

 «دکتر حسین فرشیدی»، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به ورود کرونای جهش‌یافته به کشور اضافه کرد: کرونای جهش‌یافته بین 30 تا 70 درصد با سرعت بیشتری نسبت به ویروس کرونا انتقال پیدا می‌کند. طی سه هفته اخیر، شمار مبتلایان کرونا در هرمزگان روبه افزایش بوده و این زنگ خطری برای هم‌استانی به شمار می‌رود.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگانبدنبال ارتقای سطح علمی این شهرستان است که بی‌شک، رییس جدید شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه به آن توجه بالقوه‌ای می‌کند. 

در پایان این مراسم حکم «دکتر مرتضی سالمی» به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه قرائت از سوی دکتر «حسین فرشیدی»،  رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به وی داده شد.

«مهندس احمد شیبانی»، فرماندار شهرستان بندرلنگه، شیخ بحجت امام جمعه اهل تسنن این شهر، دکتر محمود حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه و جمعی از مدیران شهرستان بندرلنگه در این مراسم حضور داشتند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها