ماجرای تصادف زنجیره ای در مسیر بندرعباس_ سیرجان



برخورد سنگین هفت دستگاه خودرو سواری سبک و‌ سنگین در جاده بندرعباس - سیرجان به جز خسارات مالی فراوان یک مجروح برجا گذاشت. در این حادثه که صبح امروز رخ داد راننده سواری ال ۹۰ مجروح  و روانه مرکز درمانی شد.

   

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ‌اسماعیل تنها جانشین فرماندهی پلیس راه هرمزگان در این خصوص گفت: ساعت حدود ۹ و ۴۰دقیقه یک دستگاه سواری ال ۹۰ در مسیر بندرعباس- سیرجان ( باباغلام) به طور ناگهانی تغییر مسیر داده که  باعث شد یک دستگاه  کشنده بنزاکسور که در همین مسیر در حال تردد بوده به شدت  به  این خودرو برخورد کند.  وی  ادامه داد: ۱۰ دقیقه ای از این موضوع گذشته بود که راننده یک دستگاه کامیون آمیگو در مسیر مخالف برای نگاه کردن صحنه حادثه  خودرو را متوقف کرد اما یک دستگاه کامیون  نارنجی به علت  عدم توجه به جلو با آمیگو برخورد کرد .
به گفته سرهنگ تنها، کامیون آمیگو نیز بلافاصله به یک دستگاه جرثقیل  و جرثقیل  نیز بلافاصله  به یک دستگاه پراید برخورد کرد. در این حادثه کامیون آمیکو روی نیوجرسی ها  رفته و به یک دستگاه خودروی پراید۱۳۲خاکستری متوقف شده  روبرو که راننده آن در حال تماشای تصادف بود برخورد کرد .

   
توصیه پلیس
جانشین فرماندهی پلیس راه هرمزگان تاکید کرد که  درهنگام وقوع تصادف وسایل نقلیه ای که درآن مسیرتردد دارند ازتوقف وسیله سطح راه ، پیاده شدن جهت دیدن حادثه ویا عکس وفیلم گرفتن که این روزها زیادمشاهده می شود خودداری نمایند چون‌ ضمن ایجادمزاحمت برای امدادرسانی باعث وقوع تصادفات دلخراش می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها