رئیس هیات فوتبال هرمزگان:

بنگاه های اقتصادی خودشان را با ورزش غریبه ندانند و به کمک فوتبال بیایند



فعالیت های فوتبال هرمزگان زمان خاصی نمی شناسد و برای پیشرفت آن باید تلاش مصافی کرد.

  

به گزارش صبح ساحل، قاسم رنجبریان رئیس جدید هیات فوتبال هرمزگان که از نهم دی ماه سکان ریاست  هیات را بر عهده گرفته است در گفت و گو با صبح ساحل گفت: فوتبال هرمزگان می تواند به جایگاه واقعی خودش در کشور برسد و برای این اتفاق نباید هیات فوتبال را تنها گذاشت.  وی اظهار داشت: کار هیات فوتبال تیمداری نیست اما همیشه دغدغه اصلی هیات عدم حمایت کافی از نمایندگان هرمزگان در مسابقات کشوری است.
رنجبریان گفت: تمامی تیم های هرمزگانی در سطح کشور فعالیت می کنند نیاز به حمایت مالی دارند به خصوص تیم های که وابسته به جای خاصی نیستند و با کمک خیرین و تعدادی دلسوز فوتبال به مسابقات اعزام می شوند.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان بیان داشت: به جرات می توانم بگویم که هرمزگان از نظر استعداد فوتبالی هیچی کم ندارد اما مشکلات مالی اجازه هنر نمایی به باشگاه های فوتبالی ما نمی دهد و بیشتر  این باشگاه ها به دلیل نداشتن توان مالی از مسابقات کناره گیری می کنند.
وی گفت : اگر صنایع و شرکت های سرمایه گذار خوب در استان نداشتیم جای کلایه ای نبود اما وقتی این همه صنایع داریم که می توانند به ورزش کمک بکنند اما هیچ کاری  نمی کنند باعث می شود که نارضایتی به وجود بیاید.
قاسم رنجبریان اظهار داشت: هیات فوتبال در حد توان و شاید بیشتر از توانش به نمايندگانش در شطح فوتبال کشور کمک می کند و از هیچ حمایتی دریغ نمی کند اما هیات به تنهایی نمی تواند معجزه کند و در این راه نیاز به حمایت بنگاه های اقتصادی دارد و امیدوارم که این بنگاه های اقتصادی خودشان را با ورزش غریبه ندانند و به کمک فوتبال استان بیایند. وی گفت: موفقیت و سربلندی فوتبال استان به نام قاسم رنجبریان تمام نمی شود بلکه موفقیت فوتبال استان باعث سربلندی هرمزگان می شود و یقینا افتخار آن برای همه مردم استان خواهد بود. رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان اظهار داشت: از زمانی که سکان هیات فوتبال استان را به دست گرفته ام به دنبال آن بوده ام که بتوانم با کمک دیگر مسوولان دغدغه مالی باشگاه های سطح استان را کمتر کنیم زیرا هرچه مشکلات مالی آن ها کمتر شود موفقیت آن ها در سطح کشور بیشتر خواهد شد.
وی گفت: پس از انتخابم به عنوان رئیس هیات فوتبال بدون تاخیر مسوولان کمیته های مختلف را انتخاب کردم تا فعالیت های فوتبالی استان دچار مشکل نشود.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان ببان داشت: در این وضعیت بیماری کرونا واقعا شرایط برای کار کردن و چرخاندن چرخ فوتبال سخت است اما همکارانم در کمیته های مختلف یک لحظه هم بیکار ننشسته اند و در حال حاضر دارند تمامی مسابقات را طبق برنامه های از پیش تعین شده اجرایی می کنند. وی اظهار داشت برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی تحت عنوان یادواره مرحوم عباس استوانه  با حضور پنج تیم فولاد هرمزگان ، نايبند بندرعباس ، پرسپوليس بندرعباس ، بندر شهيد حقانی و طوفان طاهروئيه سيريک که با قهرمانی نایبند بندرعباس به پایان رسید، برگزاری  لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های هرمزگان تحت عنوان جام دهه فجر  با حضور چهار تیم استقلال هرمز ، لاجوردی پوشان بندرلنگه ، ستاره اتحاد سرخون و شهرداری گوهران بشاگرد  که در پایان  این مسابقات تیم اتحاد سرخون و استقلال هرمز راهی ليگ برتری شدند، برگزاری  کلاس ارتقا داوری دو به یک در بندرعباس با تدریس مدرس رسمی فدراسیون فوتبال دانیال مرادی که در این کلاس ۱۸ داور آقا و بانو حضور داشتند، برگزاری فینال پیشکسوتان فوتبال هرمزگان با حضور تیم های شهوار میناب و عیسی بندرعباس در استادیوم تختی بندرعباس و قهرمانی تیم شهوار میناب،  برگزاری لیگ برتر نوجوانان هرمزگان با حضور تیم های شاهین بندرعباس،  وحدت جمال احمد و پرسپولیس بیگاه که با قهرمانی تیم‌ وحدت جمال احمد به پایان رسید.‌ برگزاری لیگ برتر فوتبال امیدها که با قهرمانی تیم‌ فولاد هرمزگان به پایان رسيد، برگزاری مسابقات فوتسال نونهالان هرمزگان با حضور چهار تیم به میزبانی شهرستان قشم  که در پایان تیم طلا بند بندرعباس عنوان قهرمانی را کسب کرد و برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان که با قهرمانی تیم‌ بیمارستان امام رضا (ع) به پایان رسید مسابقاتی بوده اند که تاکنون برگزار شده اند و تا پایان سال باید مسابقات لیگ برتر فوتبال که یک هفته آن باقی مانده است، مسابقات لیگ دسته دوم و  مسابقات لیگ دسته اول جوانان را به پایان ببریم.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان ضمن تشکر از تمامی همکارانش در هیات از رئیس کمیته و رئیس دپارتمان داوری هم تشکر کرد و گفت: کمیته داوران علاوه بر چیدمان داوران برای مسابقات مختلف در سطح استان در این مدت کلاس های توجیهی و باز آموزی در سه منطقه برای داوران داشته است و کلاس های ارتقای داوری را برگزار کرده و تا پایان سال یک دوره کلاس داوری درجه سه در جاسک ، یک کلاس داوری درجه سه فوتسال در بندرعباس و یک دوره کلاس داوری سه به دو در بندرعباس برگزار خواهد کرد. قاسم رنجبریان در پایان از تلاش های چهار ساله عباس امینی زاده ریاست سابق هیات فوتبال هرمزگان تشکر کرد و گفت: ایشان خدمات شایسته ای در این مدت برای فوتبال هرمزگان به جای گذاشت و طی چهارسال برنامه های مختلفی برای فوتبال داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها