آغاز فاز نخست واکسیناسیون کرونا با تزریق 130 دوز در قشم



رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم از آغاز مرحله نخست انجام واکسیناسیون کرونا با تزریق ۱3۰ دوز واکسن به گروه‌های پر خطر این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر حمیدرضا بهزادی»، رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم امروز در آیین تزریق فاز نخست واکسن وارداتی کرونا در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم گفت: در این مرحله 130 دوز واکسن در اختیار جزیره قشم قرار گرفته‌است.

وی افزود: 60 دوز از واکسن به کادر بهداشت و درمان فعال در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) که در ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی و در خط مقدم مقابله با این ویروس هستند تزریق می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم اضافه کرد: 70 دوز دیگر را نیز افراد فعال در آرامستان‌، حمل و دفن اجساد کرونایی که در گروه‌های پر خطر قرار دارند، دریافت می‌کنند.

بهزادی گفت: نوبت دوم واکسیناسیون این افراد نیز در دوم فرودین سال آینده تزریق خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در مرحله اول واکسیناسیون کرونا در هرمزگان 80 نفر از کادر بهداشت و درمان واکسن دریافت کرده بودند که با آغاز مرحله دوم واکسیناسیون در این استان 130 دوز از آن در اختیار جزیره قشم قرار گرفت. 

همچنین «دکتر اقتدار بختیاری»، رئیس شبکه بهداشت و درمان حاجی آباد ظهر امروز از آغاز واکسیناسیون کووید_ ۱۹ کادر درمان در این شهرستان خبر داد و گفته‌است: تعداد ۱۱۰ دوز واکسن کرونا در اختیار بیمارستان حاجی آباد قرار گرفته که به ترتیب اولویت، به کادر درمان این شهرستان تزریق می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها