وقوع آتش‌سوزی در شهرک صنعتی علی‌آباد زنجان/ صدرصد واحد صنعتی تولیدکننده مواد دارویی تخریب شد



مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی زنجان، از وقوع آتش‌سوزی در شهرک صنعتی علی‌آباد زنجان و تخریب صدرصد یک واحد صنعتی تولیدکننده مواد دارویی خبر داد.

به نوشته ایسنا، مجید امیرفضلی، با اشاره به اینکه عصر امروز (۱۱ بهمن‌ماه) گزارشی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شماره یک زنجان ارسال شد، اظهار کرد: بعد از دریافت گزارش ۶۰ نفر از نیروهای آتش‌نشانی با ۱۲ دستگاه خودرو به محل اعزام شدند و با توجه به حجم آتش‌سوزی باید عنوان کرد امروز از وقوع حادثه‌ای بزرگ جلوگیری به عمل آمد.

وی تصریح کرد: در این کارخانه مواد دارویی و الکل تولید و توزیع می‌شد و با توجه به انبار ۱۰ تن الکل و مخزن بزرگ ازت، احتمال می‌رفت انفجار بزرگی رخ دهد که ماموران با اقدام به موقع، بعد از سه ساعت تلاش، موفق به مهار آتش شدند.

این مسئول، با بیان اینکه کارشناسان اعلام کرده‌اند نشت گاز احتمالا دلیل بروز این حادثه بود، ادامه داد: اگر آتش‌سوزی به واحدهای همجوار تسری پیدا می‌کرد، قطعا شاهد وقوع حادثه ناگواری بودیم ولی خوشبختانه هیچ خسارتی به واحدهای صنعتی همجوار وارد نشد، ولی ۹ کارگر در این حادثه دچار سوختگی شدند که حال عمومی ۳ نفر بد اعلام شده است.

امیرفضلی میزان خسارت وارده را بالا ارزیابی کرد و افزود: این کارخانه به‌طور صد درصد خسارت دیده است، هرچند هنوز برآورد ریالی انجام نشده و کارشناسان تا اعلام دقیق دلیل حریق و خسارت وارده موارد را بررسی خواهند کرد.

عکس تزئینی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها