«سهیل سنگرزاده» به کلاهبرداری و فریب زنان متهم شد



برخی رسانه ها سهیل سنگرزاده بلاگر مشهور و خبرساز این روزها را به "شیادی"، "کلاهبرداری" و"فریب زنان" متهم کرده اند.

 

به گزارش صبح ساحل، سهیل سنگرزاده بدنسازی که به خاطر ویدئوهای انگیزشی اش مشهور شده و با تکیه کلام های "چطوری جون دل؟" و "برقراری عزیز؟" شناخته می شود.

حالا باشگاه خبرنگاران و رکنا با استناد به اظهارات چند شاکی او را متهم به کلاهبرداری کرده اند. 

رکنا در این باره نوشته که سهیل سنگرزاده "مبلغ ۵۰ هزار دلار از یک خانم ایرانی مقیم استرالیا به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است." 

رکنا همچنین گفته که گردنبند سنگرزاده که در ویدئوهای او دیده می شود به همراه ۳۵۰ هزار دلار از زن دیگری سرقت شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان هم ویدئویی منتشر کرده که در آن فردی که خود را قربانی سهیل سنگرزاده معرفی کرده علیه او اتهاماتی مطرح می کند.

او در این باره می گوید: «من از طریق مادر سهیل با او آشنا شدم و سهیل به من ابراز عشق کرد ابتدا عشقش را باور نکردم الان سهیل را کاملا می‌شناسم. او می‌گفت عاشقم است، اما تا اقامت آمریکا را گرفت و زمانی که من بعد از کلی خرج کردن به سهیل و پیشرفتش در امریکا دیگر خرجی به او ندادم من را رها کرد و در خانه شخصی ایرانی که پولدار است و به گفته خود سهیل تعداد زیادی خانه در آمریکا دارد زندگی می‌کند. یک روز خانمی از استرالیا تماس گرفت و گفت سهیل از من مبلغ زیادی به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است، پولی که برای برادر و پدرم می‌فرستادم، اما سهیل از سادگی من استفاده کرد و این پول را بالا کشید.»

آقای سهیل سنگرزاده «Soheil Sangarzadeh» بدنساز و چهره محبوب این روزهای اینستاگرام متولد پانزدهمین روز از مهرماه سال 1364 در شهر بندرعباس است و در حال حاضر در کالیفرنیا آمریکا زندگی میکند.

ر سال 1387 در سن 24 سالگی اولین بار در مسابقه مردان آهنین شرکت کرد هر چند نتوانست در بین ده نفر اول مسابقات جایی داشته و با مقام سیزدهمی این مسابقات را ترک کرد. بعد از آن به عنوان قوی ترین مرد بندرعباس شناخته شد. وی 18 سال در تهران زندگی کرد و پس از آن به بندرعباس برگشت و در باشگاه پرورش اندام «نام آوران جوان» گلشهر به فعالیت پرداخت. چند سالی به کار خود ادامه داد تا اینکه به کالیفرنیا آمریکا مهاجرت کرد. وی این روز های به یکی از چهره های مشهور در اینستاگرام تبدیل شده است شهرت وی به حدی بوده که طی چند روز گذشته فالوئر های وی به بیش از یک میلیون نفر رسیده که نشان از محبوبیت او دارد.

منبع:خبرنگاران جوان

غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 1
شهاب
۱۲ اسفند ۱۳۹۹
چه بگم ولا
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها