لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان

جنوب بستک به سختی آرمان کیان را شکست داد 



 هفته هشتم  لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان در شهرهای مختلف استان برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم های شهاب سلیمانی،  زاهد منتخب چاهو، مرصاد کنارترش، جنوب بستک و ستاره جوان بندرخمیر حریفان خود را شکست دادند.  در دیدارهای انجام شده و در گروه شرق تیم شهاب سلیمانی با یک گل مقاومت بازیاری را شکست داد.‌ محسن دندیس زننده تک گل این دیدار برای شهاب سلیمانی میناب بود.‌  زاهد منتخب چاهو دو بر یک  میناب جوان را برد. مصطفی کریمی و ابراهیم قویدل برای زاهد منتخب چاهو و عباس صادقپور برای میناب جوان گل زدند. 
مرصاد کنارترش با سه گل نوید سفالگر، محمد ذاکری درباغی و منوچهر ذاکری تیم‌ اتحاد نوین حاجی آباد را از پیش رو برداشت.‌ در دیدارهای گروه مرکز بازی تیم های هفده شهریورقشم و اتحاد بندر پل بدون گل مساوی شدند. فجردمیلو و برخه کوشه قشم یک یک به کار خود پایان دادند. حسن پرنون برای فجر و اسماعیل کمات برای برخه کوشه قشم گلزنی کردند. 
در این هفته تیم شناور سازی پی پشت استراحت داشت. در بازی های مرکز غرب جنوب بستک در یک بازی نزدیک سه بر دو آرمان کیان ساحل را برد. هاشم نصیری، فریدون دانشمندی و عبدالرحیم مهدی پور برای جنوب بستک و مهرداد سلیمانی و حامد کمالی برای آرمان کیان ساحل گلزنی کردند.‌ بهزیستی جناح در خانه مقابل دریانوردان بندرکنگ متوقف شد. این بازی بدون گل به پایان رسید‌. ستاره جوان بندرخمیر دو بر یک عالمین فجر دمیلو را برد.‌موس پاینده و عرفان تراز برای ستاره جوان گلزنی کردند و تک گل تیم  عالمین دمیلو را رحیم دهقانی زد. در پایان هفته هشتم در گروه شرق تیم های مرصادکنارترش، آوای شهاب سلیمانی، زاهد منتخب چاهو، مقاومت بازیاری، میناب جوان و اتحاد نوین معدونیه اول تا ششم هستند.  در گروه مرکز فجر دمیلو،  اتحاد بندر پل،  هفده شهریورقشم،  برخه کوشه قشم و شناور سازی قشم اول تا پنجم و در گروه غرب تیم های ستاره جوان بندرخمیر، دريانوردان بندر،  عالمین دمیلو،  بهزیستی جناح، جنوب بستک و آرمان کیان ساحل بندرعباس عنوان اول تا ششم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها