بهره‌برداری از ۱۰۴ پروژه به طول ۷۸۹ کیلومتر در هرمزگان تا پایان دولت



وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان هرمزگان با تاکید بر توجه به محورهای شریانی گفت: نقش مردم و استفاده از پتانسیل خیرین در برنامه های مشارکتی و کیفی سازی زیرساخت‌ها حائز اهمیت است.
به گزارش صبح ساحل، با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، مهم ترین پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در غرب استان هرمزگان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وزیر راه و شهرسازی هدف از سفر به هرمزگان را ارزیابی زیرساخت‌ها و افتتاح پروژه‌های غرب استان برشمرد و افزود: نکته حائز اهمیت توجه به محورهای اصلی و شریانی در غرب استان هرمزگان است.
محمد اسلامی با اشاره به ضرورت توسعه راه‌ها، متناسب با میزان افزایش ترافیک خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای تغییر و گسترش خدمات ارائه شده در این مناطق همواره مورد تاکید می باشد.
وی گفت: نقش مردم عزیز و خیرین این منطقه در توسعه زیرساخت ها بسیار خوب بوده است چرا که برنامه های مشارکتی تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت و کیفی سازی راهها خواهد داشت.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:  ۱۰۴ پروژه به طول ۷۸۹ کیلومتر در استان هرمزگان تا پایان دولت افتتاح خواهد شد و امیدواریم با اولویت بندی و تأمین منابع، پروژه‌های نیمه تمام با سرعت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
اسلامی در خصوص ارتقاء گام به گام راه ها تاکید کرد: راه های فرعی با یک برنامه ریزی مدون به راه اصلی و با افزایش تردد و ترافیک به بزرگراه تبدیل شده اند.
یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان نیز در آیین بهره برداری از پروژه های این اداره کل در غرب استان هرمزگان ابراز داشت: از مهمترین پروژه ها می توان به طرح ملی ابرار (اقدام برای راه های اولویت دار روستایی) با اعتباری بالغ بر ۲۶۶ میلیارد ریال، بهسازی و رفع نقطه پرحادثه گردنه شورز در شهرستان بستک به طول شش و نیم کیلومتر، عملیات تعریض و بهسازی محور تنگ بستک به طول ۱۱ کیلومتر، اجرای عملیات روکش آسفالت محورهای غرب استان و اقدامات ایمنی جهت نصب چراغ چشمک زن، حفاظ در راه ها و نصب تابلوهای اطلاعاتی و اخطاری اشاره کرد که با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی در غرب استان هرمزگان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
سفر وزیر راه و شهرسازی به بندرلنگه
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها