فوتسال در  منطقه ویژه اقتصادی:

تیم های اداری و حراست فینالیست شدند



یک دوره مسابقات فوتسال در  منطقه ویژه اقتصادی در حال برگزاری است.

 

به گزارش صبح ساحل، مسابقات فوتسال منطقه ویژه یادواره مرحوم قیصر افکار با حضور ۸ تیم در دو گروه برگزار در حال برگزاری است.  در این دوره از مسابقات  تیم های اداری، حراست الف، حراست ب ، پشتیبانی، بهداری، اسکله، حشمت رود و  بهره برداری با هم به رقابت پرداختند که  در پایین بازی های  دور گروهی تیم های ، اداری ، حراست الف ، بهداری و پشتیبانی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
در مرحله نیمه نهایی تیم های حراست الف و بهداری و تیم های اداری و پشتیبانی برای رسیدن به فینال با هم دیدار کردند. در پایان بازی های نیمه نهایی تیم حراست  با نتیجه ۱۰ بر دو  تیم بهداری را شکست داد و تیم ادارای با نتیجه ۵ بر۴ مقابل تیم اداری پیروز شد تا تیم های حراست و اداری فینالیست این دوره از مسابقات باشند. 

 

تیم های اداری و حراست فینالیست شدند

 
این مسابقات که هر ساله برگزار می شود  در سال جاری به نام مرحوم قیصر افکار برگزار شد .  مسول برگزاری مسابقات  هانی شکوهی است. منطقه ویژه اقتصادی دارای زمین فوتسال و فوتبال ساحلی ، تنیس ، والیبال ، بسکتبال راه اندازی کرده و برای مسابقات لیگ ساحلی استان در خواست میزبانی کرده است. در  راه اندازی ورزش پویا در منطقه ویژه و اجازه فعالیت در لیگ استان در رشته فوتبال ساحلی خلج تهرانی، عبدالعظیم نجیبی ،  هانی شکوهی و فرشام نقش بسیار زیادی دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها