لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور 

خلیج فارس میناب به صدر جدول رده بندی صعود کرد 



خلیج فارس میناب با پیروزی مقابل ون پارس اصفهان به صدر جدول رده بندی  گروه پنجم صعود کرد.
در هفته یازدهم مرحله مقدماتی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور و ازگروه پنجم تیم خلیج فارس در ورزشگاه شهید امینی میناب میزبان  تیم ون پارس اصفهان بود که در پایان با یک گل حریف خود را شکست داد و به صدر جدول رده بندی صعود کرد.
تنها گل تیم خلیج فارس میناب را محمدکریمی به ثمر رساند.
تیم خلیج فارس میناب با این پیروزی و با ۹ بازی ۲۲ امتیازی شد و تنها در دو بازی مانده به پایان مرحله اول صدرنشین گروه پنجم شد.
هرنگ جوان بستک دیگر نماینده هرمزگان در این رقابت ها در خانه با نتیجه چهار برسه مقابل صنعت فولاد اصفهان شکست خورد. این دیدار تا دقیقه ۵۰ بازی چهار بر صفر به سود تیم اصفهانی بود و شاگردان محمد افسرده در تیم هرنگ تنها سه گل از چهار گل خورده را تا پایان نود دقیقه جبران کردند.  حسین عبدی و مجتبی سلیمانی و بازبکن حریف گل های تیم هرنگ را در این بازی به ثمر رساندند. ‌
هرنگ در پایان هفته یازدهم در مکان هشتم جدول رده بندی ایستاد.
مرحله نخست مسابقات زیر گروه لیگ دسته سوم  فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۶۵ تیم در پنج گروه به صورت دوره ای برگزار می شود. در گروه پنجم این رقابت ها تیم های ون پارس نقش جهان، رضوانی اصفهان، صنعت فولاد کوهستان، استوک مرودشت فارس، عقاب شیراز، شهیدباقری گویم فارس، هرنگ جوان بستک، فولاد هرمزگان، خلیج فارس میناب، سنگ آهن بافق، شاهین زاهدان، مشیز کرمان، استقلال کیش حضور دارند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها